luni, 17 decembrie 2018

E.ON are un nou Centru de Relații Clienți în Onești


Noul Centru de Relații Clienți din Onești al companiei Delgaz Grid – E.ON este situat pe str. Oituz, nr. 12, vizavi de Primărie, și va fi deschis începând de luni, 17 decembrie. Locația are o suprafață dublă față de vechiul spațiu, iar interacțiunea cu clienții este facilitată prin intermediul unui număr de 10 de ghișee.



Iată și programul noului Centru: luni – miercuri - vineri, între orele 8,00 și 16,00, respectiv marți și joi în intervalul orar 8,00 – 18,00.

Cu ajutorul agenților specializați consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale și energiei electrice, să primească informații despre conținutul facturilor, accesul la sistemele de distribuție a energiei electrice și gazelor naturale. Totodată, pot fi consiliați privind tarifele și modalitățile de plată, dar pot consulta și oferta de produse și servicii oferite de compania noastră.  

Prin accesarea info-chioșcului din Centru consumatorii își pot tipări singuri facturile și pot obține informații despre conturile de energie sau gaze naturale.

Ca alternativă la Centrul de Relații Clienți Onești consumatorii pot accesa cu încredere unul dintre următoarele canale de comunicare:

·    Centrul Servicii Clienți - telefonic, de luni până vineri între orele 08.00 și 20.00, la numerele 0800 800 366 și 0800 800 900, apelabile gratuit, din orice rețea de telefonie sau 0265 200 366, apelabil la tarif normal, din toate rețelele de telefonie;

·    prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;

·    pe fax, la numărul: 0265 200 367;

·    prin poștă, la O.P.1, C.P. 10 Târgu Mureș.
E.ON Myline – prin crearea unui cont de client

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu