Noul Centru de
Relații Clienți din Onești al companiei Delgaz Grid – E.ON este situat pe str.
Oituz, nr. 12, vizavi de Primărie, și va fi deschis începând de luni, 17
decembrie. Locația are o suprafață dublă față de vechiul spațiu, iar
interacțiunea cu clienții este facilitată prin intermediul unui număr de 10 de
ghișee.
Iată
și programul noului Centru: luni – miercuri - vineri, între orele 8,00 și 16,00,
respectiv marți și joi în intervalul orar 8,00 – 18,00.
Cu
ajutorul agenților specializați consumatorii pot să încheie sau să modifice
contracte de furnizare a gazelor naturale și energiei electrice, să primească
informații despre conținutul facturilor, accesul la sistemele de distribuție a
energiei electrice și gazelor naturale. Totodată, pot fi consiliați privind
tarifele și modalitățile de plată, dar pot consulta și oferta de produse și
servicii oferite de compania noastră.
Prin
accesarea info-chioșcului din Centru consumatorii își pot tipări singuri
facturile și pot obține informații despre conturile de energie sau gaze
naturale.
Ca
alternativă la Centrul de Relații Clienți Onești consumatorii pot accesa cu
încredere unul dintre următoarele canale de comunicare:
·
Centrul
Servicii Clienți - telefonic, de luni până vineri între orele 08.00 și 20.00,
la numerele 0800
800 366 și 0800 800 900, apelabile
gratuit, din orice rețea de telefonie sau 0265 200 366, apelabil la
tarif normal, din toate rețelele de telefonie;
· prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;
·
pe
fax, la numărul: 0265 200 367;
· prin poștă, la O.P.1, C.P. 10 Târgu Mureș.
E.ON Myline – prin crearea unui cont de client
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu