Salamul de Sibiu IGP va putea fi degustat în perioada 20-24 septembrie
de specialiști și pasionați de gastronomie la cea de a 12-a ediție a Salonului Internaţional
Terra Madre Salone del Gusto, de la Torino (Italia). Principalul producător din
asociație este Grupul Agricola Bacău, reprezentat la eveniment de Daniel
Bitere, director de Marketing.
Evenimentul durează
cinci zile, reunește sute de mii de persoane și reprezintă cel mai mare târg
mondial de vinuri şi mâncare de calitate, fiind dedicat consolidării modelelor
de producție locală, tradițională și sustenabilă.
Membrii Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu își vor prezenta produsele vedetă în Torino, Fiere, secțiunea Oval, Europe. Prezența la acest eveniment face parte din programul de promovare „Enjoy! It’s from Europe”.
Ca element de noutate, promovarea Salamului de Sibiu IGP s-a făcut deja miercuri, 19 septembrie, va face într-o formă inedită la o cină festivă, în compania lui Guido Perino, unul dintre cei mai prestigioși bucătari din Torino.
La Salone del Gusto au venit, anul trecut, 200.000 de vizitatori. Asociația
Producătorilor de Salam de Sibiu expune și oferă vizitatorilor produsul
românesc din carne înregistrat cu Indicație Geografică Protejată (IGP).
Produsul are o istorie de peste 130 de ani.Membrii Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu își vor prezenta produsele vedetă în Torino, Fiere, secțiunea Oval, Europe. Prezența la acest eveniment face parte din programul de promovare „Enjoy! It’s from Europe”.
Ca element de noutate, promovarea Salamului de Sibiu IGP s-a făcut deja miercuri, 19 septembrie, va face într-o formă inedită la o cină festivă, în compania lui Guido Perino, unul dintre cei mai prestigioși bucătari din Torino.
„Prin proiectul de promovare „Enjoy! It’s from Europe” aducem cât mai aproape de consumatori sistemul de calitate Indicație Geografică Protejată (IGP). Pentru eficiența utilizării IGP nu este suficient ca produsul să fie de calitate, el trebuie să respecte, de asemenea, cerințele de suport din punct de vedere al serviciilor atașate și, mai presus de toate, să fie comercializat de companii care au o bună reputație în ochii consumatorilor, fiind astfel foarte importantă marca de companie.”
Carmen Gavrilescu, președinta Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu