Marca Dedeman a urcat în acest an patru locuri în Topul BrandRo,
organizat de revista Biz.ro și Unlock Research, și a intrat în lotul primilor
zece branduri românești. Topul este dedicat brandurilor din țara noastră,
proprietarilor acestora şi celor care pun umărul la construirea lor.
Evenimentul BrandRo a ajuns la a
9-a ediţie și a reunit specialişti în branding, manageri şi antreprenori,
profesionişti din domeniul marketingului şi al publicităţii. Acesta lansează în
fiecare an rezultatele studiului celor mai puternice 100 de branduri româneşti
şi cartea cu acelaşi nume.
Campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2018 este Borsec, care se menține și anul acesta în fruntea clasamentului. Top 10 este completat de Gerovital, Dorna, Arctic, Dero, eMAG, Aqua Carpatica, Farmec, Dacia și Dedeman.
Dedeman
s-a situat anul trecut pe locul al 14-lea, iar cu un an înainte pe locul al
16-lea.
Top 100 cele mai
puternice branduri românești măsoară „puterea”
mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate
care le este acordată de consumatori, fără a lua în calcul indici financiari și
comerciali. Studiul are la bază 1.000 de interviuri online și este
reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare,
împărţire pe sex și vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani. Performanţa
mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii,
gradul de utilizare și notorietatea ei. Importanţa unei mărci pentru consumator
a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation
Scaling) și toate analizele, au fost realizate la nivel de categorie, în total
având 10 categorii de produse.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu