Directorul de
marketing al companiei Dedeman, Cătălin Ivan, a ridicat semioficial vălul
asupra modului în care fondatorii acesteia i-au ales numele. Pecizarea a fost
făcută la recenta conferință „Branduri Românești” organizată de Ziarul Financiar
la Iași.
Dragoș și Adrian
Pavăl, proprietarii Dedeman – a spus Cătălin Ivan – au ajuns la Oficiul
Registrului Comerțului pentru a înființa compania Dedeman în 1992. Aveau,
evident, un nume pentru noua societate, dar era deja rezervat. Astfel, au
compus imediat o nouă denumire, folosind inițialele unor nume din familie: primul
D de la Dragoș, al doilea D de la Denise, soția lui, M de la numele mamei soției
și A de la Adrian.
La inaugurarea
celui de al doilea complex comercial Dedeman din Bacău, în 2016, Dagoș Pavăl ne
confima personal aceeași variantă la alegerea denumirii companiei pe care o conduce
în calitate de președinte.
Dedeman este acum cea mai mare companie antreprenorială din
România și a avut afaceri de 6,33 de miliade de lei în 2017, în creștere cu 20%
față de anul anterior. Și valoarea profitului s-a majorat cu circa 25% anul
trecut și a ajuns la 889 de milioane de lei – confom datelor de la Ministerul Finanțe
Publice.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu