Compania
E.ON a devenit primul furnizor de energie din România care a lansat un nou
canal de contact destinat clienţilor casnici, într-o secţiune dedicată pe
platforma eMAG, cel mai important magazin online din țara noastră. Clienţii
casnici se vor putea informa, astfel, online şi vor putea contracta energia de
la distanţă.
Beneficiarii
produselor E.ON pot avea parte de o experienţă digitală, iar accesul la
informaţii legate de indexul contorului, de factura electronică, de plata
online sau de graficele de consum se realizează prin intermediul contului E.ON
Myline, disponibil şi pe aplicaţia mobilă.
Pe
această platformă poți afla cât economisești cu E.ON, cum poți schimba
furnizorul de energie, dar și de ce să alegi E.ON.
Aplicația
poate fi descărcată, gratuit, și pe telefonul mobil.
„Ne adresăm clienţilor digitali
din România, clienţilor obişnuiţi să îşi facă cumpărăturile online şi pentru
care chiar şi contractarea energiei electrice trebuie să se întâmple la fel de
facil ca şi adăugarea oricărui alt produs în coş. Credem că în viitor
platformele digitale vor fi tot mai mult prezente în viaţa noastră” – a opinat Claudia
Griech, Chief Commercial Officer al E.ON - Clienţi Rezidenţiali.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu