miercuri, 8 noiembrie 2017

Platformă digitală de informații E.ON pe e MAG



Compania E.ON a devenit primul furnizor de energie din România care a lansat un nou canal de contact destinat clienţilor casnici, într-o secţiune dedicată pe platforma eMAG, cel mai important magazin online din țara noastră. Clienţii casnici se vor putea informa, astfel, online şi vor putea contracta energia de la distanţă.
Beneficiarii produselor E.ON pot avea parte de o experienţă digitală, iar accesul la informaţii legate de indexul contorului, de factura electronică, de plata online sau de graficele de consum se realizează prin intermediul contului E.ON Myline, disponibil şi pe aplicaţia mobilă.
Pe această platformă poți afla cât economisești cu E.ON, cum poți schimba furnizorul de energie, dar și de ce să alegi E.ON.
Aplicația poate fi descărcată, gratuit, și pe telefonul mobil.
„Ne adresăm clienţilor digitali din România, clienţilor obişnuiţi să îşi facă cumpărăturile online şi pentru care chiar şi contractarea energiei electrice trebuie să se întâmple la fel de facil ca şi adăugarea oricărui alt produs în coş. Credem că în viitor platformele digitale vor fi tot mai mult prezente în viaţa noastră” – a opinat Claudia Griech, Chief Commercial Officer al E.ON - Clienţi Rezidenţiali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu