Cât înseamnă 90 de
ani? Oare ne putem imagina cât de mult s-a schimbat lumea în aproape un secol?
Astăzi, când tehnologia are o viteză uimitoare, de la o zi la alta avem
revelații în aproape toate domeniile, oare ne putem imagina cum arăta lumea în
1927? Sau moda, în detaliu? În 1927 germanul Gustav Bahner deschidea la Sebeș
fabrica pe care noi astăzi o cunoaștem sub numele de Ciserom. Și tot de atunci, treptat și cu
multă muncă, fabrica a produs an de an șosete nu doar pentru români, ci și
pentru întreaga lume.
Cum a reușit micuța fabrică de ciorapi de la Sebeș să
devină astăzi o adevărată emblemă a calității și profesionalismului? Cum a
reușit să depășească toate obstacolele timpului și cum a reușit nu doar să
existe ca o adevărată familie ci să și impresioneze miliarde de oameni? Răspunsul,
deși pare simplu, se traduce în 90 ani de muncă. Prin perseverență. Și prin a
pune pasiune în tot ceea ce familia Ciserom a făcut. Pare un răspuns clișeu, dar adevărul stă zugrăvit în minuni
colorate care bucură picioarele oamenilor care le poartă.
Moda este schimbătoare, însă nevoia de confort și
calitate va exista mereu. Oamenii vor avea mereu nevoie de șosete, nu-i aşa?
Totuși, angajații fabricii Ciserom și chiar conducerea
acesteia știu că nevoia clienților nu garantează și succesul. Dacă s-ar fi
bazat strict pe nevoile pieței, ar fi avut mult de pierdut. În această
industrie trebuie să intuiești, săsurprinzi și să completezi cerințele pieței.
Nu este suficient să livrezi o pereche de ciorapi de cea mai bună calitate.
Dacă s-ar fi rezumat la asta, n-ar mai fi depășit așteptările clienților de
fiecare dată. Doar că pentru Ciserom depășirea așteptărilor nu mai este doar un
țel, ci face parte din normalitate. Deja de 90 de ani.
Într-o fabrică demnă de renumele Ciserom lucrurile
trebuie să funcționeze cu o precizie elvețiană. Fiecare produs este evaluat
atent și fiecare colecție este lansată pentru a impresiona noi clienți. Și nu
vorbim aici doar despre piața din România. Vorbim despre țări precum Germania,
Anglia sau Franța. Aici clienții au cultul calității și, având în vedere numeroasele
opțiuni, pot oricând să aleagă alt produs. Doar că acest lucru nu se întâmplă.
Clienții continuă să aleagă produsele Ciserom. Iar și iar. Și, cine știe, poate va fi la fel peste alți 90 de ani.
„Calitatea unei
șosete are strânsa legătura cu calitatea vieții noastre, fibrele din care este
produsă impactând sănătatea pielii. La Ciserom nu facem rabat de la calitate de
90 ani şi suntem mândri de ceea ce iese pe porțile fabricii în fiecare zi. Mă
bucur să constat că românii au încredere în brandurile românești şi înțeleg
importanţa lor în susținerea economiei naționale, stimularea producției
interne, precum şi crearea a noi locuri de muncă!”
Constantin Ispir, director general al Ciserom
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu