Toată lumea a auzit de Ciserom, compania din Sebeș care, de 90 de ani, fabrică cele mai
bune șosete din România. Mulți, probabil, le purtăm produsele fără să le dăm
atenție. Mai puțini știu, însă, de succesul pe care Ciserom l-a înregistrat în
ultimii ani, compania devenind un exemplu pozitiv de business autentic
românesc.
Deși are o cifră de afaceri de
peste 5 milioane euro care nu dă semne de stagnare, Ciserom are mult mai multe motive de mândrie. Stabilitatea
financiară nu e un lucru ușor de realizat pentru o companie românească, însă
tocmai eticheta „Made in Romania”
este pentru fabrica din Sebeș un motto sub care își promovează
creația. Aflați că englezii, francezii, germanii, dar și elvețienii sau
americanii poartă șosetele fabricate în Sebeș. Cam atât de departe au ajuns
exporturile, Ciserom devenind astfel un ambasador al calității produselor
autohtone.
Nu putem să nu ne întrebăm care
e rețeta succesului Ciserom, deși am avea o misiune grea dacă am încerca să o definim.
Fiind înființată în perioada interbelică, fabrica de ciorapi din Sebeș este, în
primul rând, o supraviețuitoare a evenimentelor nefaste ale istoriei recente a
țării noastre. Ce nu a distrus-o a făcut-o, însă, mai puternică, iar Ciserom a
dezvoltat un business cu adevărat eficient, acordând o atenție sporită
concurenței, dar și trendurilor. În fapt, șosetele sunt și ele un „fashion statement”, nu-i aşa?
Pe toate
acestea Ciserom le realizează fără să uite de unde a plecat, ba chiar
amintindu-și constant începuturile. Iar în 2017, când compania împlinește 90
ani, nu putem decât să le urăm „La mulți ani” celor 320 de angajați - „familia Ciserom”, cum le place să se
numească.
Mai multe personalități s-au grăbit să le trimită gânduri bune. Printre
ele se află și Tiberiu Albu (foto), tânărul
câștigător al concursului Vocea României:
„Ciserom îmi pare o companie autentică, ceea
ce nu este un lucru ușor de realizat, dacă vrei să ai succes. Păstrează o
tradiție și devine din ce în ce mai bună în tot ce realizează, iar recompensele
financiare nu întârzie să apară. Nu oricine se poate lăuda cu ‚lucruri bine
făcute în România’. E o companie care merită respectul și susținerea noastră.”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu