Brandul de
tâmplărie termo-izolantă Barrier dezvoltat de compania Electric Plus a
finalizat prima etapă de prezentare în Bacău a proiectului Barrier Test Mobil
și este pregătit pentru cea de a doua prezentare care va avea loc tot în
parcarea magazinului Kaufland din strada „Nicu Enea”. Municipiul Bacău este
singura localitate care este de două ori gazdă a caravanei, ultima etapă
programată fiind în perioada 4 – 6 august.
Proiectul
Barrier Test Mobil este prima experienţă de Virtual Reality din România, dar și
din Europa, realizată de un producător de tâmplărie termo-izolantă, prezentat
cu ajutorul unui show-room mobil interactiv de 20 de metri pătraţi, o caravană
care a pornit din Cluj Napoca în luna mai și se va retrage în luna septembrie
după popasuri în 15 orașe. „Dăm posibilitate celor care ne călcă pragul să
interacționeze cu produsele noastre atât în manieră virtuală, cât și în mod
real- spune directorul de marketing de la Barrier, Gabriel Miron. Suntem aici,
de fapt, o comunitate, pentru că în fiecare oraș venim împreună cu partenerii
noștri de acolo. Barrier Test Mobil este un proiect de anvergură pe care îl vom
desfășura timp de trei ani. După acest prim turneu ieșim cu el și în
străinătate. Vom fi prezenți la târgul de la Paris, în luna noiembrie, apoi sperăm
să ajungem și în Belgia. Pe parcurs îi vom aduce îmbunătățiri”.
În
caravană sunt prezentate câteva produse cu înalt conținut tehnologic: o ușă cu
deschiderea prin cititor de amprentă, rulouri cu acționare pe bază de senzori,
doar prin mișcarea mâinii (cu izolație termică și fonică), geamuri speciale cu
protecție interioară la lumină, un mâner special cu microcip care transmite
unei stații-mamă montată la ieșirea din casă dacă sunt toate ferestrele închise
sau care a rămas deschisă. În show-roomul mobil vizitatorii pot urmări și aplicația
de realitate virtuală 3D.
Proiectul este desfășurat în parteneriat cu Discovery Chanel și
cu Top Booking și se ridică la o investiţie de peste 150.000 de euro.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu