joi, 27 iulie 2017

Caravana „Barrier Test Mobil” ajunge în Bacău



Brandul de tâmplărie termo-izolantă Barrier dezvoltat de compania Electric Plus ajunge, vineri, 28 iulie, și în orașul său de reședință, Bacău. Compania a pus în aplicare proiectul Barrier Test Mobil, prima experienţă Virtual Reality din România realizată de un producător de tâmplărie termo-izolantă, prezentat cu ajutorul unui show-room mobil interactiv de 20 de metri pătraţi, o caravană care a pornit din Cluj Napoca în luna mai și se va retrage în luna septembrie după popasuri în 15 orașe.
Municipiul Bacău este singura localitate care va fi de două ori gazdă a caravanei. Prima oară în perioada 28 – 30 iulie, a doua oară în perioada 4 – 6 august. Caravana va opri în parcarea Kaufland din strada Nicu Enea, lângă autogară, și va prezenta programul Barrier Test Mobil în intervalele orare 9,00 – 13,00 și 16,00 – 20,00.
Persoanele interesate pot interacţiona cu produsele Barrier şi, în acelaşi timp, pot participa la o experienţă virtuală 3D în interiorul unui camion special amenajat. Echipa Barrier aşteaptă consumatorii cu giveaways şi premii constând în cinci city break-uri la Berlin. 
Proiectul este desfășurat în parteneriat cu Discovery și Top Booking și se ridică la o investiţie de peste 150.000 de euro.


„BARRIER® este soluția optimă pentru proiecte personalizate variate de tâmplarie termoizolantă care acoperă toate nevoile casei. Pentru că este un brand inovator, BARRIER® aduce în premieră în România primul showroom mobil și vă invităm să testați produsele noastre de top printr-o experiență virtuală inedită. Vom oferi participanților ochelari de realitate virtuală și îi vom invita să descarce aplicația Barrier Test Mobil de pe Google Play sau AppStore, pentru a putea trăi experiența Barrier și acasă. O echipă de 200 persoane va parcurge peste 2.930 de km în 5 luni pentru a fi mai aproape de clienți, pentru a vedea ce își doresc și pentru a le facilita interacțiunea cu produsele noastre. Le mulțumim partenerilor de la Discovery și Top Booking și celor de la Kaufland pentru găzduire.”
Adrian Gârmacea, director general al Electric Plus

Electric Plus, liderul național în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC, a înregistrat o cifră de afaceri de 23.1 milioane de euro în anul 2016, brandul său BARRIER® fiind în creștere cu 36% față de 2015. Compania a făcut în 2016 investiții de aproximativ 1.100.000 de euro, iar în 2017, compania își propune să demareze o investiție într-o nouă capacitate de producție, estimată la aproximativ 10 milioane de Euro.
În prezent, compania Electric Plus deține cele mai moderne linii de fabricație din industria de tâmplărie PVC. Divizia de tâmplărie PVC a fost înființată în anul 2003 și produce ferestre și uși din PVC, sub numele -de BARRIER®. Ferestrele BARRIER® sunt produse în fabrica din Bacău cu ajutorul a peste 600 de angajați, fiind renumite atât în România, cât și în partea de est a Europei. BARRIER® deține cel mai modern complex de producție de ferestre și uși din România și asigură toată gama de produse pentru tâmplărie PVC, de la producția de ferestre și uși, la sticlă termoizolantă, foliere profile, curbare profile, precum și uși secționale rezidențiale și industriale și rulouri.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu