Brandul
de tâmplărie termo-izolantă Barrier dezvoltat de compania Electric Plus ajunge,
vineri, 28 iulie, și în orașul său de reședință, Bacău. Compania a pus în
aplicare proiectul Barrier Test Mobil, prima experienţă Virtual Reality din
România realizată de un producător de tâmplărie termo-izolantă, prezentat cu
ajutorul unui show-room mobil interactiv de 20 de metri pătraţi, o caravană
care a pornit din Cluj Napoca în luna mai și se va retrage în luna septembrie
după popasuri în 15 orașe.
Municipiul
Bacău este singura localitate care va fi de două ori gazdă a caravanei. Prima
oară în perioada 28 – 30 iulie, a doua oară în perioada 4 – 6 august. Caravana
va opri în parcarea Kaufland din strada Nicu Enea, lângă autogară, și va
prezenta programul Barrier Test Mobil în intervalele orare 9,00 – 13,00 și
16,00 – 20,00.
Persoanele
interesate pot interacţiona cu produsele Barrier şi, în acelaşi timp, pot
participa la o experienţă virtuală 3D în interiorul unui camion special
amenajat. Echipa Barrier aşteaptă consumatorii cu giveaways şi premii constând
în cinci city break-uri la Berlin.
Proiectul este desfășurat în
parteneriat cu Discovery și Top Booking și se ridică la o investiţie de peste
150.000 de euro.
„BARRIER® este soluția optimă pentru proiecte
personalizate variate de tâmplarie termoizolantă care acoperă toate nevoile
casei. Pentru că este un brand inovator, BARRIER® aduce în premieră în România
primul showroom mobil și vă invităm să testați produsele noastre de top printr-o
experiență virtuală inedită. Vom oferi participanților ochelari de realitate
virtuală și îi vom invita să descarce aplicația Barrier Test Mobil de pe Google
Play sau AppStore, pentru a putea trăi experiența Barrier și acasă. O echipă de
200 persoane va parcurge peste 2.930 de km în 5 luni pentru a fi mai aproape de
clienți, pentru a vedea ce își doresc și pentru a le facilita interacțiunea cu
produsele noastre. Le mulțumim partenerilor de la Discovery și Top Booking și
celor de la Kaufland pentru găzduire.”
Adrian Gârmacea, director general al Electric Plus
Electric Plus, liderul național în producția de tâmplărie
termoizolantă din PVC, a înregistrat o cifră de afaceri de 23.1 milioane de
euro în anul 2016, brandul său BARRIER® fiind în creștere cu 36% față de 2015.
Compania a făcut în 2016 investiții de aproximativ 1.100.000 de euro, iar în
2017, compania își propune să demareze o investiție într-o nouă capacitate de
producție, estimată la aproximativ 10 milioane de Euro.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu