Jucătorul numărul 1 din piaţa DIY (bricolaj) din
România, Dedeman, s-a situat pe locul al nouălea în Top 15 al brandurilor
desemnate de Superbrands în România pentru anul 2017. Compania băcăuană apare
pentru al doilea an consecutiv în acest top.
Brandul Dedeman este precedat în top de Fan Courier, Visa,
Kober, Decathlon, Lego, Pampers, Humanitas și eMag și este înaintea brandurilor
Orbit, Mercedes-Benz, Borsec, olx.ro, Catena și Samsung.
Brandul
Dedeman este apreciat în contextul digitalizării ca direcție globală în afaceri
și este plasat între brandurile care au ştiut cum să empatizeze cu priorităţile
consumatorului, să-i întâlnească așteptările la momentul şi cu mesajul potrivit
și a avut de câştigat în fidelizarea clienţilor. Dedeman a avut o prezenţă
foarte activă pe diferite segmente media online şi offline.
Topul a fost alcătuit de BDR
Associates prin studiul Superbrands derulat în parteneriat cu IPSOS în perioada
februarie – martie 2017.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu