marți, 17 ianuarie 2017

Viceprimarul Moineștiului a preluat funcția de primar interimar



Valentin Vieru și Viorel Ilie,
la predarea/preluarea
mandatului de primar
Viceprimarul municipiului Moinești, juristul Valentin Vieru (ALDE) va îndeplini atribuțiile de primar interimar, post rămas vacant după demisia primarului Viorel Ilie, care a devenit senator ALDE în urma alegerilor din 11 decembrie. Atribuțiile de primar interimar sunt preluate de Valentin Vieru până la organizarea și desfășurarea unui nou scrutin electoral local. 

„Îi mulțumesc domnului primar Viorel Ilie pentru că a demonstrat, cu tenacitate și bună credință, că administrația noastră este capabilă de mari performanțespune Valentin Vieru. Împreună încă din anul 2008, am stabilit o strategie de dezvoltare a municipiului nostru, împreună am pus bazele unui foarte ambițios proiect de investiții locale, împreună am lucrat pentru ca finanțări europene de peste 30 de milioane de euro să ajungă să transforme municipiul Moinești în unul European. Am convingerea că vom continua să colaborăm și pe viitor pentru a putea duce la bun sfârșit toate proiectele noastre ambițioase: construirea unei baze de tratament și obținerea statutului de stațiune balneoclimatică, demararea lucrărilor de reabilitare și modernizarea tuturor unităților de învățământ, transformarea unei clădiri de patrimoniu în muzeu, finalizarea lucrărilor pentru structura scenei din Parcul Băi și constituirea aici a unui adevărat teatru de vară și așa mai departe. Tot împreună trebuie să lucrăm pentru întocmirea bugetului pentru anul 2017 și pentru stabilirea clară a priorităților investiționale. Îi urez senatorului Viorel Ilie să aibă cel puțin la fel de mare succes ca parlamentar cât a avut și ca primar al municipiului Moinești. Există multe oportunități de colaborare și vom ști să păstrăm toate atributele acestui important «împreună» și pe viitor. Am convingerea că echipa noastră va continua să obțină rezultate pe mai departe.”
La rândul său, Viorel Ilie a declarat: „Vă mulțumesc pentru toate voturile primite din partea dumneavoastră! Timp de opt ani am fost primarul municipiului Moinești, o funcție de mare importanță, o funcție care mi-a marcat cariera și a contribuit la formarea mea ca om implicat în promovarea și realizarea proiectelor comunității. Consider că echipa pe care am condus-o împreună cu viceprimarul Valentin Vieru va face performanță în continuare și, din noua funcție de senator, voi putea să susțin această echipă astfel încât tot ceea ce am plănuit împreună să fie dus la bun sfârșit. Nu voi uita niciodată de unde am plecat – municipiul Moinești rămâne în sufletul meu!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu