Băcăuanii pot începe, din 10
octombrie, depunerea dosarelor de finanțare prin Programul Casa Verde Clasic.
Acestea pot fi depuse la Agenția pentru Protecția Mediului (APM) Bacău, în
sesiunea programată între 10 și 24 octombrie. Se pot solicitat finduri pentru instalarea,
înlocuirea sau completarea sistemelor de încălzire clasice cu cele care
folosesc energie verde, regenerabilă. Iată, însă, ce trebuie să cuprindă dosarul de finanțare.
Dosarul de finanţare va cuprinde:
a) cerere de finanţare nerambursabilă,
conform anexei nr. 2 la prezentul ghid, completată prin tehnoredactare
computerizată şi semnată de solicitant, în original;
b) decizia emisă de către autoritatea
tutelară competentă teritorial, în copie legalizată, în cazul persoanei puse
sub interdicţie sau al persoanei asupra căreia a fost instituită curatela sau
tutela potrivit prevederilor legale în vigoare, din care să rezulte că tutorele
ori curatorul este expres mandatat să acţioneze şi să încheie acte juridice în
cadrul programului, în numele, pe seama şi în interesul persoanei ocrotite;
c) declaraţie pe propria răspundere a
solicitantului, conform anexei nr. 3 la prezentul ghid, completată şi semnată
de către solicitant, în original;
d) actul de
identitate al solicitantului, în copie;
e) actul de
identitate al persoanei tutorelui sau curatorului, dacă este cazul, în copie;
f) extras de carte funciară pentru informare
nu mai vechi de 30 de zile, valabil la data depunerii cererii de finanţare,
care să ateste dreptul de proprietate/coproprietate al solicitantului asupra
imobilului-teren şi imobilului-construcţie pe care se implementează sistemul de
încălzire, în original, pentru solicitanţii care deţin individual un imobil;
g) documentul
eliberat de autoritatea publică locală, care atestă adresa imobilului, în
situaţia în care adresa de implementare din cererea de finanţare diferă de cea
din extrasul de carte funciară, în original;
h) copia cărţii
funciare şi extras de carte funciară individuală; pentru proprietăţi comune,
pot fi maximum două unităţi individuale trecute pe aceeaşi carte funciară, care
adunate trebuie să fie egale cu 1 (un) întreg;
i) pentru
imobilele deţinute în coproprietate se va depune o declaraţie notarială,
semnată de toţi coproprietarii, din care să reiasă că pentru imobilul respectiv
se va depune o singură cerere de finanţare, precum şi persoana solicitantă, în
original;
j) certificat
de atestare fiscală privind plata obligaţiilor la bugetul local, emis pe numele
solicitantului, valabil la data depunerii dosarului de finanţare, eliberat de
către organele competente de pe raza cărora îşi are domiciliul solicitantul, în
original;
k) certificat
de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe
numele solicitantului, de către organul teritorial de specialitate al
Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii
dosarului de finanţare, în original;
l) certificat
de cazier judiciar emis pe numele solicitantului, eliberat de către organul
teritorial de specialitate al Ministerului Afacerilor Interne, în termen de
valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original sau copie
legalizată;
m) adeverinţă
privind existenţa contului bancar al solicitantului finanţării, emisă de o
bancă comercială, sau extras de cont;
n) în cazul
în care domiciliul solicitantului este diferit de locul de implementare se va
depune şi certificat de atestare fiscală privind plata obligaţiilor la bugetul
local, emis pe numele solicitantului, în original, valabil la data depunerii
dosarului de finanţare, eliberat de către organele competente de pe raza
teritorială unde va fi implementat proiectul.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu