luni, 23 noiembrie 2015

Recomandări ale Băncii Transilvania pentru clienții Volksbank România



Banca Transilvania (BT) a lansat, pentru clientii Volksbank Romania (VBRO), zece recomandari privind activitatile desfasurate pana pe 4 ianuarie, in relatie cu BT, in functie de calendarul migrarii de la VBRO la BT. Integrarea Volksbank Romania in structura Bancii Transilvania a intrat in linie dreapta și se va încheia pe 31 decembrie, data la care va avea loc fuziunea celor doua banci.

Iată recomandarile BT pentru clientii persoane fizice ai Volksbank Romania:
  • Ai un cont bancar la BT prin transferarea celui de la VBRO la BT. Sfatul Bancii Transilvania este sa cunosti din timp noul IBAN BT, avand in vedere ca din 4 ianuarie 2016 vei avea nevoie de acesta pentru fiecare tranzactie. Ai la dispozitie trei modalitati pentru aflarea IBAN-ului: unitatile Bancii Transilvania, microsite sau prin Call Center BT (24h/24, apel gratuit: 0800.800.881).
  • Cardurile Volksbank Romania vor putea fi folosite pana cel tarziu in data de 2 ianuarie 2016. Recomandarea BT este sa iti ridici din timp cardul/cardurile BT, asa incat te asteptam incepand cu 16 noiembrie a.c. la sucursala Bancii Transilvania care ti-a fost alocata pentru acest lucru. Detalii despre modalitatile in care poti afla care este unitatea BT dedicata poti gasi aici. Pentru alte servicii, produse, operatiuni si consultanta, in cazul in care doresti sa devii client al Bancii Transilvania inainte de sfarsitul acestui an, te poti adresa oricarei unitati BT dintre cele aproape 550. 
  • Creditele si depozitele VBRO vor fi transferate la BT. Toate contractele de depozit la termen si conturile de economii, precum si creditele existente la data de 30.12.2015 la Volksbank Romania vor fi preluate la Banca Trasilvania. Recomandarea este sa vizitezi micrositeul dedicat pentru a afla detaliile aferente despre rambursari, garantii, plata ratelor etc. 
  • Serviciul de Internet Banking VBRO va functiona pana in 30 decembrie 2015. Incepand cu 4 ianuarie 2016 ai la dispozitie BT24 Internet Banking cu autentificare prin SMS, respectiv BT24 Mobile Banking, servicii oferite gratuit, pana in 31 decembrie 2016. Sfatul nostru este sa ai in vedere aceste date si sa te familiarizezi atat cu BT24, cat si cu modalitatile de autentificare. 
  • Facturi de platit? La BT vei avea la dispozitie 5 alternative de plata: automatul din sediile bancii, BT24 Internet Banking si Mobile Banking, Direct Debit si bancomat. Recomandarea noastra este sa analizezi aceste servicii pentru a alege varianta cea mai la indemana pentru tine. Informatii aferente sunt disponibile atat in unitatile BT, cat si pe siteul Bancii Transilvania. 
Recomandarile BT pentru clientii companii ai Volksbank Romania:
  • Ai un cont bancar la BT prin transferarea celui de la VBRO la Banca Transilvania. Ia legatura din timp cu partenerii de afaceri pentru a le transmite noul IBAN al companiei. Vor avea nevoie de el incepand cu 4 ianuarie 2016 pentru a-ti face platile. Ai la dispozitie trei modalitati pentru aflarea IBAN-ului: unitatile Bancii Transilvania, prin accesarea micrositeului sau prin Call Center BT (24h/24, apel gratuit: 0800.800.881). 
  • Cecurile si biletele la ordin vor fi incasate rapid. Mentioneaza noul IBAN BT pe cecurile si biletele la ordin emise inainte de 31 decembrie 2015, dar cu scadenta ulterioara, sau pe cele emise incepand cu 31 decembrie 2015. Decontarea lor va fi astfel in 4 zile lucratoare. 
  • Creditele pe care le aveai la Volksbank Romania urmeaza sa fie transferate la BT, nu te costa nimic si nu se schimba nimic. Caracteristicile de la  VBRO le vei gasi la BT. Contacteaza sucursala Bancii Transilvania care ti-a fost alocata pentru consultanta necesara. 
  • Cardurile BT care vor inlocui cardurile VBRO te asteapta, incepand cu 16 noiembrie a.c., la sucursala alocata a Bancii Transilvania. Recomandarea BT este sa treci din timp pe la unitatea Bancii Transilvania pentru a avea ocazia sa ne cunoastem. Puteti gasi aici modalitatile in care care se poate afla care este unitatea BT dedicata
Informatii personalizate pentru clientii VBRO companii pe microsite, pe baza codului unic de acces. Recomandarea BT este sa consulti in detaliu informatiile personalizate pregatite, iar pentru mai multe detalii iti stam la dispozitie fie cu ajutorul echipei sucursalei BT alocate, fie prin Call Center BT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu