joi, 20 august 2015

Agricola concurează la șase dintre secțiunile concursului „Premiile Piața 2015”



Carmen Gavrilescu, Marketing Manager
la Agricola, a ridicat, anul trecut,
premiul „Cel mai puternic brand”

Grupul Agricola Bacău și-a depus candidatura la șase dintre cele 15 secțiuni ale concursului „Premiile Piața 2015”, organizat, pentru a zecea oară de revista Piața – platforma de comunicare business to business pentru industria bunurilor de larg consum.
Agricola este o veterană în această întrecere, în care a fost premiată de mai multe ori. În acest an concurează la secțiunea „Cel mai bun produs” cu gama „Ușor de gătit”, la secțiunea „Cea mai eficientă promoție a unui furnizor”  cu campania „Mese de Poveste” și la secțiunea „Cel mai puternic brand” cu brandul „Agricola”. De asemenea, Agricola concurează și la secțiunile „Cel mai bun partener”, „Cel mai bun furnizor roman” și „Marele premiu pentru cel mai bun furnizor”
Până acum au fost înscrise în competiție 268 de candidaturi la toate cele 15 secțiuni, în care sunt puse în joc 50 de trofee, pentru furnizorii și comercianții din FMCG (Fast Moving Consumer Goods – Bunuri de consum cu mișcare rapidă) care sunt constienți de valoarea muncii lor și care acceptă să se supună evaluării de către comunitatea de afaceri. Comercianții votează candidaturile furnizorilor, iar furnizorii votează candidaturile comercianților.
Voturile pentru candidaturile din concurs vor fi acorate în perioada 10 septembrie – 25 octombrie, iar pe 6 noiembrie va avea loc Gala premiilor Piața.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu