Carmen Gavrilescu, Marketing Manager la Agricola, a ridicat, anul trecut, premiul „Cel mai puternic brand” |
Grupul
Agricola Bacău și-a depus candidatura la șase dintre cele 15 secțiuni ale
concursului „Premiile Piața 2015”, organizat, pentru a zecea oară de revista
Piața – platforma de comunicare business to business pentru industria bunurilor
de larg consum.
Agricola
este o veterană în această întrecere, în care a fost premiată de mai multe ori.
În acest an concurează la secțiunea „Cel mai bun produs” cu gama „Ușor de gătit”,
la secțiunea „Cea mai eficientă promoție a unui furnizor” cu campania „Mese de Poveste” și la secțiunea
„Cel mai puternic brand” cu brandul „Agricola”. De asemenea, Agricola concurează
și la secțiunile „Cel mai bun partener”, „Cel mai bun furnizor roman” și
„Marele premiu pentru cel mai bun furnizor”
Până
acum au fost înscrise în competiție 268 de candidaturi la toate cele 15 secțiuni,
în care sunt puse în joc 50 de trofee, pentru furnizorii și comercianții din
FMCG (Fast Moving Consumer Goods – Bunuri de consum cu mișcare rapidă) care
sunt constienți de valoarea muncii lor și care acceptă să se supună evaluării
de către comunitatea de afaceri. Comercianții votează candidaturile
furnizorilor, iar furnizorii votează candidaturile comercianților.
Voturile pentru candidaturile din concurs vor fi
acorate în perioada 10 septembrie – 25 octombrie, iar pe 6 noiembrie va avea
loc Gala premiilor Piața.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu