Certificat de atestare fiscală |
Contribuabilii la bugetul statului vor putea primi, de
la 1 iulie, prin intermediul Spațiului Privat Virtual (SPV) și „Certificatul de
atestare fiscală” și „Deciziile referitoare la obligațiile de plată accesorii”
- a anunțat Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF).
SPV este un serviciu electronic pentru de depunerea /
primirea documentelor în relația cu autoritatea fiscală, ușor de accesat, care nu
implică nici un cost și care poate fi accesat de pe orice dispozitiv mobil cu o
conexiune la internet. Este disponibil permanent pentru a primi un act
administrativ fiscal și permite vizualizarea obligațiilor de plată, să depui
electronic declarații fiscal și să primești electronic documente și acte administrative-fiscale
Persoanele care sunt în posesia unui act administrativ
fiscal (decizia de impunere sau decizia de calcul accesorii, de exemplu) se pot
înregistra online în SPV. Cele care nu dețin un act administrativ fiscal trebuie
să se deplaseze o singură dată la sediul oricărei administrații fiscale pentru
verificarea datelor înscrise în actul de identitate de către inspectorii
fiscali.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu