sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Kaufland construiește al treilea magazin în Bacău



Kaufland, cel mai mare retailer din România după volumul de vânzări, va construi, în acest an, al treila său magazin în Bacău. În județul Bacău, compania are acum patru magazine (două în Bacău și câte unul în Onești și Comănești). Ultimul construit și care este al doilea din municipiul Bacău, a fost deschis la începutul lunii noiembrie. Rețeaua Kaufkand din România va ajunge, în 2015, prin expansiunea cu încă nouă hipermarketuri, la 111 magazine.
Investiția medie într-un magazin Kaufland se situează între 6 și 9 milioane de euro, astfel că bugetul de investiții în extinderea din acest an ar putea ajunge la 81 de milioane de euro.
Kaufland depășește în vânzări Metro Cash&Carry, Auchan și Carrefour. Compania a înregistrat în 2013 o creștere cu peste 20% a profitului net, la 331 de milioane de lei (75 de milioane de euro), în timp ce afacerile au urcat cu 13%, la 7,26 de miliarde de lei (1,64 de miliarde de euro).
Grupul Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.110 magazine în 7 țări, în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croația, Bulgaria și România.
Kaufland România a creat, până în prezent, peste 12.700 de noi locuri de muncă directe în România, la sediul central din București, în magazinele deschise, precum și la centrele logistice situate în Parcul Industrial Ploiești și în Turda.
Regionalitatea constituie unul din punctele forte ale Kaufland. Portofoliul companiei este axat în principal pe produse de la furnizori naționali și regionali. Sortimentul magazinelor Kaufland conține până la 20.000 de articole diverse (produse de marcă, produse regionale, mărci exclusive). Departamentele de produse proaspete, precum legume-fructe, lactate, carne, mezeluri, brânzeturi și brutăria sunt esențiale pentru magazinele noastre. În aceste magazine pot fi găsite alimente și produse din domeniile menaj, sticlărie, porțelan, textile, electrice, papetărie, jucării, articole de sezon și pentru petrecerea timpului liber, la care se adaugă oferte speciale săptămânale.
Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005 și este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local rețeaua de discount Lidl.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu