Demonstraţiile practice au fost dedicate chiar meseriaşilor |
Campania promoţională a companiei Henkel, intitulată, în acest an,
"Ceresiada" a inclus în traseul caravanei organizată cu acest scop şi
Municipiul Bacău. Caravana a poposit, vineri, 29 iunie, în show-room - ul
Dedeman. Caravana trece prin 18 oraşe şi este condiderată cel mai mare
eveniment al pasionaţilor de meşterit din România. "Testarea cunoştinţelor
generale, construirea unor piramide din materiale neconvenţionale şi cursa
produselor sînt doar câteva dintre surprizele care îi aşteaptă pe cei care vor
alege să participe" - spun organizatorii de la compania Henkel România.
Pornind de la ideea Olimpiadei, "Ceresiada" a combinat
demonstraţiile cu cele mai inovative sisteme şi aplicaţii Ceresit şi Moment, cu
activităţile interactive în urma cărora participanţii au fost premiaţi. Pentru
toată campania, sunt puse în joc 10.000 de premii: un automobil Dacia Logan MC,
smartphone-uri, seturi de ustensile pentru grătar, genţi termice, cele mai noi
produse Moment, precum şi numeroase materiale promoţionale.
Înfiinţată în 1994 ca filială a
companiei Henkel Central Eastern Europe, Henkel România are, în prezent, peste
500 de angajaţi, iar portofoliul său cuprinde peste 30 de mărci, mii de
produse, de la produse cosmetice, detergenţi, adezivi comerciali şi
profesionali, până la tehnologii. Henkel operează la nivel global cu mărci şi
tehnologii grupate în trei divizii: Detergenţi & Produse pentru îngrijirea
locuinţei, Produse Cosmetice / de toaletă şi Adezivi Tehnologii. Henkel are
circa 47.000 de angajaţi la nivel global şi a raportat, în anul 2011, venituri
de 15,605 miliarde EUR şi un profit operaţional ajustat de 2,029 miliarde EUR.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu