duminică, 1 iulie 2012

"Ceresiada" a poposit în Bacău


Demonstraţiile practice au fost dedicate chiar meseriaşilor
Campania promoţională a companiei Henkel, intitulată, în acest an, "Ceresiada" a inclus în traseul caravanei organizată cu acest scop şi Municipiul Bacău. Caravana a poposit, vineri, 29 iunie, în show-room - ul Dedeman. Caravana trece prin 18 oraşe şi este condiderată cel mai mare eveniment al pasionaţilor de meşterit din România. "Testarea cunoştinţelor generale, construirea unor piramide din materiale neconvenţionale şi cursa produselor sînt doar câteva dintre surprizele care îi aşteaptă pe cei care vor alege să participe" - spun organizatorii de la compania Henkel România.
Pornind de la ideea Olimpiadei, "Ceresiada" a combinat demonstraţiile cu cele mai inovative sisteme şi aplicaţii Ceresit şi Moment, cu activităţile interactive în urma cărora participanţii au fost premiaţi. Pentru toată campania, sunt puse în joc 10.000 de premii: un automobil Dacia Logan MC, smartphone-uri, seturi de ustensile pentru grătar, genţi termice, cele mai noi produse Moment, precum şi numeroase materiale promoţionale.
Înfiinţată în 1994 ca filială a companiei Henkel Central Eastern Europe, Henkel România are, în prezent, peste 500 de angajaţi, iar portofoliul său cuprinde peste 30 de mărci, mii de produse, de la produse cosmetice, detergenţi, adezivi comerciali şi profesionali, până la tehnologii. Henkel operează la nivel global cu mărci şi tehnologii grupate în trei divizii: Detergenţi & Produse pentru îngrijirea locuinţei, Produse Cosmetice / de toaletă şi Adezivi Tehnologii. Henkel are circa 47.000 de angajaţi la nivel global şi a raportat, în anul 2011, venituri de 15,605 miliarde EUR şi un profit operaţional ajustat de 2,029 miliarde EUR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu