| Pentru copii, Litoralul este mai sigur în acest sezon |
Pe litoralul românesc, în acest sezon turistic nu se mai
pot pierde copiii! Radio Vacanţa şi
World Vision Romania, cu sprijinul Asociaţiei Litoral-Delta Dunării, Asociaţiei
Patronale Mamaia, Patronatului Firmelor din Turism "Ion Movilă"
Eforie-Techirghiol şi I-Tour, derulează,
campania "Braţara de vacanţa", sub sloganul "Copiii nu
se pierd, ajung la Radio Vacanţa!". Pentru al treilea an consecutiv,
aceasta îşi propune să reducă numărul de
copii care se pierd anual pe plajă, prin oferirea, cu titlu gratuit, a unei
"brăţări de vacanţă" copiilor sub 7 ani, realizarea unor materiale
informative pe această temă şi organizarea a diferite evenimente pe plaja din
Mamaia.
Anul acesta,
campania presupune realizarea a 25.000
de brăţări din Supertek 1, material asemănător hârtiei cerate, rezistent la apă şi
pe care se vor
trece câteva elemente de identificare (numele copilului, un număr de telefon al
părinţilor, numărul de telefon al Radio Vacanţa, al organizaţiei World Vision şi
al Centrului de sănătate privată "Regina Maria" din Constanţa).
Brăţările vor fi distribuite în unităţile de cazare
din staţiunile Mamaia şi Eforie,
selecţionate şi monitorizate de Asociaţia Litoral-Delta Dunării, dar şi pe plajă, prin intermediul voluntarilor World Vision România. De asemenea, vor fi tipărite şi distribuite 25.000 de hărţi de informare turistică a staţiunii
Mamaia.
Campania
se desfăşoară pe durata a şase saptămâni din sezonul estival 2012. În faţa sediului Radio
Vacanţa şi pe plaja din staţiunea Mamaia vor fi instalate două corturi cu
insemnele proiectului şi ale partenerilor, unde se vor distribui brăţări de
vacanţă şi hărţi de informare turistică.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu