joi, 31 mai 2012

Litoralul românesc are o altă faţă


  • lansarea primului hotel " Family Club - Premium All Inclusive" din România şi cel mai mare infotrip din istoria turismului românesc vor să demonstreze această realitate 
  • turismul băcăuan a fost reprezentat la aceste manifestări
Unic pe Litoral, şi Phoenicia Holiday Resort este un nou concept
turistic în România. În medalion, Andrada Crânguş, director
de marketing la Transilvania Travel, primeşte o diplomă de
excelenţă de la Dumitru Nănescu

Cel mai mare infotrip (călătorie de documentare) organizat în turismul românesc, cu peste 500 de participanţi, a luat sfârşit, recent, pe Litoral şi a numărat printre organizatori, dar şi printre participanţi, Agenţia Inter-Tour, din Bacău (turoperatorul numărul 1 din zona Moldova), precum şi un grup de agenţi de turism şi jurnalişti din judeţul Bacău. Alături de agenţii de turism din agenţiile membre ale Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România (ANAT), la această acţiune au venit şi 35 de agenţi de turism din partea ANAT Republica Moldova.

Deviza infotrip-ului, propusă de băcăuani, a fost "O altă faţă a litoralului românesc" şi a fost susţinută prin vizitele întreprinse în unităţi hoteliere din toate staţiunile de pe Litoral. Au fost parcurse, astfel, staţiunile din sud - Mangalia, Neptun, Olimp, Saturn, Cap Aurora şi Jupiter, s-a făcut turul staţiunilor Eforie Nord şi Eforie Sud, Techirghiol şi Costineşti, vizitarea staţiunilor fiind încheiată în Mamaia şi Năvodari. Suita de vizite s-a finalizat cu o seară de gală, organizată în Complexul Mercur Minerva, din Mamaia, care a şi fost inaugurat cu acest prilej ca fiind primul hotel "Family Club - Premium All Inclusive" din România. La această manifestare, şi la cele organizate pe tot parcursul infotrip-ului (23 - 27 mai), la invitaţia Asociaţiei Litoral-Delta Dunării şi ANAT au venit Radu Ştefan Mazăre, primarul Municipiului Constanţa, Nicuşor Daniel Constantinescu, preşedintele Consiliului Judeţean Constanţa, Claudiu Tusac, primarul Municipiului Mangalia, Ioan Ovidiu Brăiloiu, primarul Oraşului Eforie, Nicolae Matei, primarul Oraşului Năvodari, Konstantinos Zikos, preşedintele Organizaţiei Elene de Turism, Christina Efthimiou, directorul Oficiului Elen de Turism din Bucureşti, Constantin Ungureanu, preşedintele Asociaţiei Râşnov, Alexandru Dobrotă, preşedintele Asociaţiei Turistice Sinaia, şi reprezentanţi ai Ministerului Turismului.

Anul parteneriatului pe Litoral

Întrucât Sezonul 2012 a fost declarat ca fiind anul parteneriatului între Litoralul românesc şi Litoralul grec, Oficiul Elen de Turism din Bucureşti a susţinut o prezentare a destinaţiilor de vacanţă greceşti. De asemenea, o prezentare detaliată a ofertelor sale au făcut-o şi companiile Transilvania Travel şi THR Marea Neagră. "Organizarea celui mai mare infotrip din România - a spus preşedintele ANAT, Corina Martin - a fost un act de curaj din partea noastră, o provocare prin care am reuşit să demonstrăm forţa şi importanţa parteneriatului public-privat în turismul românesc. Am reuşit să atragem pe litoral întreaga industrie a turismului din România, touroperatori români şi străini, hotelieri, asociaţiile de promovare regională a turismului din România, operatorii de structuri de agrement, parteneri şi aliaţi externi, cu sprijinul autorităţilor locale şi al Ministerului Turismului. Am asistat la o premieră, la un moment de referinţă în turismul din România."

Bacăul are unul dintre primii şase turoperatori

Această acţiune a fost un prilej şi pentru reprezentanta turismului băcăuan, Agenţia Inter-Tour, care se numără printre primii şase turoperatori din ţara noastră, de a înmâna diplome de excelenţă principalilor săi colaboratori din turismul românesc. "A fost un prilej excelent de a prezenta agenţilor din turismul românesc şi din Republica Moldova noua faţă a litoralului nostru - a spus Dumitru Nănescu, directorul general al Agenţiei Inter-Tour, vicepreşedinte al filialei Nord-Est ANAT şi membru în Consiliul Director al ANAT. Litoralul are, din acest an, o nouă faţă, dată de modernizarea hotelurilor, de hotelurile nou construite, dar mai ales de calitatea serviciilor, demonstrată prin ceea ce este primul hotel Family Club din Mamaia şi serviciile all inclusiv. Noi am adus, în acest infotrip, agenţi de turism din mai multe judeţe, cu care colaborăm foarte bine, pe ofertele noastre pentru Litoral, care numără circa 4.500 de locuri pe serie în toate staţiunile, în serii de 5,6, 7, 10 sau 19 zile, cu şi fără masă, în hoteluri ale căror servicii au fost verificate în timp, de la două până la cinci stele. În ofertă sunt, în acest an, mai multe hoteluri ca în alţi ani cu sistem de masă all inclusiv. Principala staţiune ofertată rămâne Mamaia, cu foarte multe hoteluri noi."
Asupra concluziilor după cel mai mare infotrip din turismul românesc vom reveni cu amănunte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu