Liderul pieţei de bricolaj din România,
compania băcăuană Dedeman, are în intenţie extinderea în Bulgaria, Turcia,
Serbia sau Grecia. "Compania, cu afaceri de circa 476 mil. euro anul
trecut - scrie Ziarul Financiar -, intenţionează să atace în următorii ani şi
alte pieţe din regiune în căutarea unor noi surse de creştere. Dragoş Pavăl,
directorul general şi acţionarul majoritar al companiei, spune că mai are, în
următoarele luni, de rezolvat o serie de activităţi privind procesul de
expansiune locală a Dedeman, după care îşi va îndrepta atenţia spre ţările din
regiune".
Dedeman are, în prezent, în
România, o reţea de 27 de magazine, dar va depăşi pragul de 30 de unităţi în
acest an. "Planul este să deschidem primele magazine în afara ţării în
2014 - a declarat, pentru Ziarul Financiar, Dragoş Pavăl. În a doua jumătate a
acestui an vom merge să analizăm la faţa locului ţările din regiune, precum
Bulgaria, Turcia, fosta Iugoslavie şi, de ce nu, Grecia".
Principalii concurenţi ai companiei în
regiune sunt Praktiker, BauMax sau Leroy Merlin. Din România, Arabesque este
activă de mai mulţi ani în Ucraina sau Serbia, cu brandul BudMax.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu