Brandul Agricola
Bacău a primit, joi seara (26 aprilie), distincţia de Superbrand, la
Superbrands Tribute Event & Trophy Awards 2011, organizat de Superbrands
România. "Este o recunoaştere a muncii oamenilor de la Agricola, care
trudesc în fiecare zi, care în acelaşi timp pun pasiune în ceea ce fac şi, de
ce nu, adaugă un strop de fericire pe care îl dedică oamenilor la care ajung
produsele noastre. Iar aceştia, dovadă distincţia primită, validează reputaţia,
notorietatea Agricola" - ne-a declarat Carmen Gavrilescu, Marketing
Manager al companiei.
Povestea "Superbrands" am aflat-o de la Cristian Călin,
Corporate PR Manager la Agricola. Aceasta începe
cu o emisiune de radio pe GLR (actual BBC Radio Londra), creată cu scopul de a oferi consumatorilor o imagine a brandurilor
care au influenţat
în cea mai mare măsură vieţile lor. După acest spectacol de
mare succes, Superbrands Ltd. a fost fondată în 1995, cu misiunea de a identifica şi promova brandurile excepţionale, de
succes. După această
primă ediţie, Superbrands şi-a consolidat autoritatea în Marea
Britanie cu două programe succesive, în 1996 şi 1997, înainte de a extinde operaţiunile la nivel internaţional.
După 15 ani, organizaţia Superbrands
a crescut extensiv, a derulat
programe de pe patru continente, onorând reputaţia extraordinară şi poveştile referitoare la construcţia brandurilor de succes de pe pieţele cheie
din 88 de ţări din întreaga lume.
În inima tuturor programelor Superbrands se află un
consiliu independent şi voluntar de
experţi din mediul de afaceri şi profesionişti din mass-media. Rolul-cheie al Consiliului este de a întocmi o listă scurtă de branduri din domenii de activitate relevante, după metodologia
specifică Superbrands. Numai
mărcile care sunt extrem de apreciate de acest consiliu şi sînt validate prin cercetare
de piaţă sunt eligibile pentru statutul de Superbrand şi sunt invitate să
se alăture programului şi să prezinte povestea lor de succes în Cărţile Superbrands.
Potrivit
creatorilor acestui program, un Superbrand este brandul care are cel mai bun
renume în domeniul său şi care transmite
clienţilor
săi avantaje semnificative emoţionale şi/sau raţionate,
recunoscute de aceştia conştient sau subconştient. Criteriile luate în
considerare atunci
când se evaluează un brand sânt reputaţia, calitatea, încrederea, distincţia, în
conformitate cu metodologia Superbrands. În urma evaluării Consiliului, brandurile cu cel mai mic scor sînt eliminate din competiţie şi aproximativ 60% din cele mai cunoscute branduri fac obiectul
unor cercetări de piaţă derulate cu partenerul Nielsen România. Brandurile mari care obţin dreptul de a primi statutul
de Superbrand sînt invitate să se alăture programului.
"Se spune că pe o bancă din Central Park
din New York un necunoscut a zgâriat cuvintele: «Astăzi este prima zi din
restul vieţii tale». Dată fiind revelaţia pe care o provoacă aceste cuvinte, autorităţile
au avut grijă să le conserve. Eu cred că brandul Agricola înseamnă prospeţimea
eforturilor oamenilor care pun suflet în el la fel ca în prima zi şi satisfacţia
noului ca început al tuturor lucrurilor" - a mai precizat Cristian Călin.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu