vineri, 27 aprilie 2012

Agricola a primit Trofeul Superbrands 2011


Brandul Agricola Bacău a primit, joi seara (26 aprilie), distincţia de Superbrand, la Superbrands Tribute Event & Trophy Awards 2011, organizat de Superbrands România. "Este o recunoaştere a muncii oamenilor de la Agricola, care trudesc în fiecare zi, care în acelaşi timp pun pasiune în ceea ce fac şi, de ce nu, adaugă un strop de fericire pe care îl dedică oamenilor la care ajung produsele noastre. Iar aceştia, dovadă distincţia primită, validează reputaţia, notorietatea Agricola" - ne-a declarat Carmen Gavrilescu, Marketing Manager al companiei.

Povestea "Superbrands" am aflat-o de la Cristian Călin, Corporate PR Manager la Agricola. Aceasta începe cu o emisiune de radio pe GLR (actual BBC Radio Londra), creată cu scopul de a oferi consumatorilor o imagine a brandurilor care au influenţat în cea mai mare măsură  vieţile lor. După acest spectacol de mare succes, Superbrands Ltd. a fost fondată în 1995, cu misiunea de a identifica şi promova brandurile excepţionale, de succes. După această primă ediţie, Superbrands şi-a consolidat autoritatea în Marea Britanie cu două programe succesive, în 1996 şi 1997, înainte de a extinde operaţiunile la nivel internaţional. După 15 ani, organizaţia Superbrands a crescut extensiv, a derulat programe de pe patru continente, onorând reputaţia extraordinară şi poveştile referitoare la construcţia brandurilor de succes de pe pieţele cheie din 88 de ţări din întreaga lume.
În inima tuturor programelor Superbrands se află un consiliu independent şi voluntar de experţi din mediul de afaceri şi profesionişti din mass-media. Rolul-cheie al Consiliului este de a întocmi o listă scurtă de branduri din domenii de activitate relevante, după metodologia specifică Superbrands. Numai mărcile care sunt extrem de apreciate de  acest consiliu şi sînt validate prin cercetare de piaţă sunt eligibile pentru statutul de Superbrand şi sunt invitate să se alăture programului şi să prezinte povestea lor de succes în Cărţile Superbrands.
Potrivit creatorilor acestui program, un Superbrand este brandul care are cel mai bun renume în domeniul său şi care transmite clienţilor săi avantaje semnificative emoţionale şi/sau raţionate, recunoscute de aceştia conştient sau subconştient. Criteriile luate în considerare atunci când se evaluează un brand sânt reputaţia, calitatea, încrederea, distincţia, în conformitate cu metodologia Superbrands. În urma evaluării Consiliului, brandurile cu cel mai mic scor sînt eliminate din competiţie şi aproximativ 60% din cele mai cunoscute branduri fac obiectul unor cercetări de piaţă derulate cu partenerul Nielsen România. Brandurile mari care obţin dreptul de a primi statutul de Superbrand sînt invitate să se alăture programului.
"Se spune că pe o bancă din Central Park din New York un necunoscut a zgâriat cuvintele: «Astăzi este prima zi din restul vieţii tale». Dată fiind revelaţia pe care o provoacă aceste cuvinte, autorităţile au avut grijă să le conserve. Eu cred că brandul Agricola înseamnă prospeţimea eforturilor oamenilor care pun suflet în el la fel ca în prima zi şi satisfacţia noului ca început al tuturor lucrurilor" - a mai precizat Cristian Călin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu