Compania Selgros a relansat, ieri, 28 martie, magazinul din Bacău, amenajat după un concept nou, într-un format prietenos şi accesibil pentru clienţi. Măsura face parte din proiectul de modernizare a tuturor magazinelor Selgros din România. În Bau, magazinul va oferi, de acum, aceleaşi produse şi servicii, dar într-o prezentare nouă, modernă.
Cu ocazia relansării, clienţii care au vizitat, pe 28 martie, magazinul Selgros au putut achiziţiona un număr mare de produse la preţuri speciale şi au primit, garantat, premii în bonuri valorice proporţionale cu valoarea cumpărăturilor. Pentru cumpărături de 500 de lei s-a acordat cadou un bon valoric de 50 de lei, pentru cumpărături de 1.000 de lei un bon valoric de 100 de lei, iar pentru achiziţii în valoare de de 5.000 de lei un bon valoric de 500 de lei.
"Modernizarea magazinelor Selgros - spune Pia Krauss, Marketing Manager la Selgros Cash & Carry - urmăreşte ideea de a optimiza sortimentele, de a aranja articolele în funcţie de traseele de cumpărare ale clienţilor şi de a uşura orientarea în magazin. Noul layout al magazinelor acordă spaţii mai mari unor categorii de marfă importante, care generează un volum mare de vânzări: băuturi, dulciuri, alimente de bază şi detergenţi. S-au creat, totodată, spaţii generoase pentru categoriile de produse tot mai căutate, cum ar fi articolele Bio şi de "lifestyle", iar clienţii cu activitate în sectorul gastronomiei beneficiază de raioane specializate de aparatură, ustensile, mobilier, dotări şi accesorii. Zona de intrare în magazin este mai deschisă şi mai prietenoasă, oferind şi o mică zonă de relaxare.
Compania Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanţi actori din comerţul românesc, unde a început activitatea în anul 2001 şi deţine, în prezent, 19 magazine. Selgros face parte din grupul elveţian TransGourmet Holding SE, care este a doua companie ca mărime în Europa în sectorul de comerţ cash&carry şi food service.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu