duminică, 4 martie 2012

ADR Nord-Est: Strategia de promovare Regio în 2012

Agenţia pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est şi-a propus să acorde în acest an, în calitate de Organism Intermediar în aplicarea Programului Operaţional Regional REGIO, o atenţie aparte acţiunilor de promovare a programului şi de informare a beneficiarilor. "Anul 2012 - susţine agenţia - este anul implementării proiectelor finanţate prin acest program, etapa care se dovedeşte a fi cea mai dificilă şi care trebuie abordată corect, cu rigurozitate şi seriozitate, pentru a transpune ideile de proiecte în rezultate concrete. Mesajele şi acţiunile noastre de informare şi promovare se îndreaptă spre toate grupurile ţintă ale programului, spre mass-media şi publicul larg. În acest an, strategia de comunicare a ADR Nord-Est pentru Regio se îndreaptă spre promovarea rezultatelor obţinute prin procesul de implementare, a gradului de absorbţie şi beneficiilor aduse regiunii şi locuitorilor săi prin absorbţia acestor fonduri".
Astfel, activităţile de informare cuprind, întrev altele, Conferinţe regionale şi sesiuni de informare privind Regio, Sesiuni de informare pentru jurnalişti, Administrarea şi întreţinerea site-ului inforegionordest.ro, Newsletter electronic, Asigurarea funcţionării Biroului de Informare Nord-Est, Distribuţia de materiale editate de Autoritatea de Management Regio, Realizarea şi distribuirea Buletinului Info Nord-Est, a Broşurii dedicată stadiului implementării Regio în Regiunea Nord-Est şi a Broşurii bilingve dedicată rezultatelor implementării Regio în perioada 2007 - 2012 în regiune şi Administrarea Reţelei de Comunicatori Regio. De asemenea, vor fi realizate şi difuzate ştiri şi spoturi radio, o campanie online, articole în presa scrisă, comunicate de presă şi o campanie outdoor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu