marți, 10 mai 2011

Licitaţie pentru promovarea brandului turistic

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului ne informează că a lansat o licitaţie publică pentru realizarea de obiecte şi materiale promoţionale cu rol în promovarea brandului turistic al României. Contractul este divizat pe loturi: Lotul 1 - Obiecte promoţionale, cu o valoare estimată de 5.499.700 de lei, fără TVA, şi Lotul 2 - Materiale promoţionale, cu o valoare estimată de 14.405 lei, fără TVA. Finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional - Axa 5, operaţiunea "Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional". Criteriul de atribuire a contractului este preţul cel mai scăzut. Ofertantul trebuie să depună, împreună cu oferta tehnică, şi mostre pentru obiectele promoţionale solicitate în caietul de sarcini. Toate obiectele şi materialele promoţionale vor fi inscripţionate cu elementele de identitate vizuală a brandului de turism, în conformitate cu recomandările din Manualul de Brand, precum şi cu cele prevăzute în manualul de identitate vizuală ale Programului Operaţional Regional.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu