Strategia de expansiune, pentru anul 2011, a societăţii cunoscutului om de afaceri Dinu Patriciu, MIC.RO, are în plan deschiderea de băcănii şi în Bacău. Strategia prevede deschideri în alte 22 de oraşe, atât cu populaţie de peste 150.000 de locuitori, cât şi cu o populaţie de peste 80.000 de locuitori.
MIC.RO, companie membră a Grupului Mercadia Holland BV, a aniversat, luna aceasta, un an de prezenţă pe piaţa românescă de retail. Dezvoltarea MIC.RO a avut la bază o strategie de expansiune alertă, axată pe deschiderea de magazine cât mai aproape de cliewnţi. În prezent, MIC.RO deţine peste 461 de băcănii, dintre care 29 MIC.RO mobile. Expansiunea a vizat, până acum, oraşele mari, precum Braşov, Constanţa, Craiova, Piteşti, Ploieşti, Târgu Mureş şi împrejurimile acestora. Astfel, MIC.RO deţine, în prezent, băcănii în 35 de localităţi, fiind accesibil unei populaţii de peste 3.500.000 de locuitori.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu