vineri, 4 februarie 2011

Casa de Pensii nu mai primeşte declaraţii nominale lunare

Casa Judeţeană de Pensii Bacău a anunţat, astăzi, 4 februarie, că de luni, 7 februarie, nu mai primeşte declaraţii nominale lunare privind obligaţiile de plată către bugetul asigurărilor sociale de stat de la contribuabilii persoane juridice sau fizice - angajatori. Măsura a fost luată pentru că, tot de luni, toate datele din declaraţiile nominale trebuie să apară în Declaraţia fiscală unică - Formular 112, care se depune numai la administraţiile financiare sau online către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală. Măsura Casei Judeţene de Pensii se adresează şi instituţiilor care efectuează plata drepturilor de şomaj, precum şi instituţiilor care efectuează plata drepturilor pentru cadre militare trecute în rezervă, poliţişti şi funcţionari publici cu statut special din sistemul administraţiei penitenciare ale căror raporturi de serviciu au încetat, din domeniul apărării naţionale, ordinii publice şi siguranţei naţionale, care beneficiază de ajutoare lunare asigurate din bugetul de stat.
Casa Judeîeană de Pensii va primi, însă, în continuare declaraţii nominale rectificative aferente perioadei aprilie 2001 – decembrie 2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu