miercuri, 29 decembrie 2010

Publicitatea stradala sta la mina autoritatilor locale

Amplasarea si concesionarea spatiilor publicitare in localitati va fi decisa de autoritatile locale - a anuntat Ministerul Dezvoltarii Regionale. "Legea propusa de minister stabileste doar cadrul prin care autoritatile administratiei publice locale vor elabora regulamentul local pentru amplasarea mijloacelor de publicitate - au precizat reprezentantii acestuia. In final, autoritatile locale sint cele care vor defini, in teritoriul administrat de ele, zonele de publicitate permisa si, respectiv, zonele de publicitate restrinsa". Legea propusa prevede ca spatiile de pe domeniul public pe care vor putea fi amplasate mijloace publicitare vor fi concesionate prin licitatii organizate de autoritatile locale. Tot reprezentantii ministerului spun ca unul dintre motivele promovarii acestei legi a fost "corectarea actualei situatii a amplasarii mijloacelor publicitare pe domeniul public. Este vorba de faptul ca, in prezent, sint des intilnite cazurile in care dimensiunea, densitatea sau modul de amplasare a mijloacelor publicitare in localitati afecteaza sanatatea publica, accesibilitatea, buna functionare a serviciilor sau instalatiilor publice sau sint agresive fata de cetateni prin modalitatea de promovare".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu