luni, 20 decembrie 2010

Agentiile de turism vor casa buna cu internetul

Corina Martin crede in promovarea agentiilor de turism
si pe internet (Foto: Petru DONE)
Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania - ANAT si Ministerul Turismului au decis sa promoveze importanta agentiilor de turism in achizitionarea pachetelor turistice precum si sprijinul oferit de mediul online pentru vinzarile de vacante. Acordul a fost incheiat dupa conferinta "Viitorul turismului romanesc. Strategia digitala de promovare a Romaniei ca destinatie turistica", organizata, recent, de minister. "Viitorul apartine agentiilor de turism care investesc in dezvoltarea vinzarilor pe internet" - sustine ministrul Elena Udrea. Nu cred ca noile mijloace de comunicare inseamna eliminarea agentiilor de turism. Cred, insa, ca internetul va modifica modul in care agentiile fac business". La rindul ei, Corina Martin, presedintele ANAT crede ca mediul online a devenit aliatul agentiilor de turism, o excelenta unealta prin care agentiile , ajung mai aproape de clienti. "Agentiile de turism detin unul sau mai multe website-uri de rezervari online, ~n spatele tuturor acestor site-uri sint cei care devin adevarati consultanti si «avocati» ai turistilor, indiferent de destinatia pe care au ales-o si pe care ei, agentii de turism, au operat-o. Sloganul nostru este «We care» (Noua ne pasa). In plus, fiecare agent de turism calatoreste, virtual, cu turistii sai, un avantaj pe care mediul online nu il va putea niciodata oferi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu