* Renault Romania a lansat noua gama de autoutilitare si in Bacau * Dedeman, recunoscut drept cel mai bun dealer din reteaua producatorului francez in Romania
Evenimentul anului pe piata auto din Bacau a fost consumat miercuri seara, 29 septembrie, prin lansarea, la Dedeman Automobile - cel mai bun dealer de autovehicule comerciale al companiei Renault din Romania - a gamei de noi autoutilitare Renault Master si a Centrului Pro+ Bacau. Noua oferta a fost prezentata clientilor Dedeman Automobile, oamenilor de afaceri din Bacau, sefilor unor institutii bacauane si ziaristilor de Viorel Asaftei, directorul de vinzari special al Grupului Renault Romania
Istoria productiei de autovehicule Renault se intinde pe 110 ani. In luna septembrie a acestui an, compania a schimbat integral gama de masini utilitare. "Renault - a precizat Viorel Asaftei - este numarul unu in Europa de Vest, cu o cota de piata de 14,8%, in fata unor concureti redutabili, ca Fiat si Citroen. Primele modele de Master au fost realizate din 1993 - 1997. Modelul Renault Kangoo s-a vindut in peste 1,6 milioane de exemplare, iar Master in peste 1,7 milioane". Gama autoutilitarelor este fabricata in Franta. In aceasta toamna se sarbatoreste schimbarea a trei modfele: Kangoo (cu o varianta maxi), Trafic (la elementele de interior) si Master. Aceasta din urma a facut istorie la Renault, fiind creata de la zero, construita dupa un caiet de sarcini foarte dur.
Pro+ schimba "fata" service-urilor
Compania Dedeman a fost autorizata de Renault sa reprezinte conceptul de service Pro+. Sint 12 centre de acest fel la nivel national si 300 la nivel european. "Dedeman - a spus Viorel Asaftei - face parte din aceasta retea datorita competentei si calitatii serviciilor sale, dar mai ales capacitatii de a vinde autoutilitare. Sint cei mai buni din tara la vinzarile comerciale". Pro+ ofera un concept integrat, in care se gasesc produsul, in diverse variante, finantarea printr-o filiala proprie de lesing operational si financiar, cu contracte de service, si contracte de flota care pot fi atasate finantarii. Primii 90.000 de kilometri ai masinii au intretinere gratuita. De asemenea, in concept mai intra si serviciile - intretinere si contracte de flota. Promisiunile Pro+ se refera la spatiul de vinzari, spatiul de service, perosnal dedicat la vinzari si postvinzari, prioritate in service a vehicoleleor comerciale si preluarea cererii de service in maxim 48 de ore, ca si diagnoza rapida si eliminarea imobilizarilor masinilor in service.
Cine este noul Master
Noul Master, modelul de referinta al noii game de utilitare Renault, propune un design care reflecta robustetea, iar pozitia la volan ofera o ergonomie mai buna, pentru un confort maxim. Noul Master dispune, de asemenea, de un sasiu care imbina eficienta si confortul, indiferent de incarcare. Echipat cu noul motor 2.3 dCi, care respecta normele de depoluare Euro5, noul Master propune trei niveluri de putere: 100, 125 si 150 CP. Are un consum mai mic cu 1 l/100 km fata de versiunea precedenta, care incepe de la 7,5 l/100 km, costurile de intretinere au fost reduse cu 27% si sint printre cele mai avantajoase de pe piata, iar intervalul de revizie a fost extins la 30.000 kmp de ani. In plus, lantul de distributie are durabilitate pe viata (nu necesita inlocuire periodica). Datorita noului motor cu propulsie, gama se imbogateste cu inca o dimensiune care ofera un volum util de pina la 22 mc si o versatilitate extrem de mare: peste 350 de versiuni disponibile. Pentru toate motorizarile, noul Renault Master propune o cutie de viteze mecanica in 6 rapoarte. Toate motoarele existente pe noul Master raspund normelor de depoluare Euro5. Versiunea cu propulsie dispune de o structura autoportanta rezistenta.
Petru DONE, jurnalist, membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România - petrudone@yahoo.fr
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu