luni, 26 iulie 2010

România turistică va fi promovată în lume sub un nou brand

Brandul de turism al României va fi lansat la Shanghai, joi, 29 iulie 2010, cu ocazia Zilei Naţionale a României la Expoziţia Mondială 2010. La eveniment vor participa ministrul dezvoltării regionale şi turismului, Elena Udrea, ministrul afacerilor externe, Teodor Bacoschi, şi legendele sportului românesc, Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. Cu acest prilej va fi prezentat noul logo şi noul slogan sub care România va fi promovată ca destinaţie turistică în următorii ani. Caracteristicile brandului vor fi subliniate prin recitalul maestrului Gheorghe Zamfir. Publicul va viziona un film de prezentare a ţării noastre ca destinaţie turistică şi va primi suveniruri inscripţionate cu noul logo, din partea organizatorilor români. “Din punct de vedere vizual – ne-a informat Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului -, logoul sub care va fi promovată România este inspirat de unul dintre cele mai puternice simboluri ale poporului român şi în acord cu tendinţele mondiale de reorientare spre natură, descoperire, conservare”.
Crearea şi promovarea brandului turistic al României, finanţate din fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional, fac parte din categoria acţiunilor de promovare a potenţialului turistic al României, pentru care sunt alocaţi 75 milioane de euro până la finalul anului 2013. „Obiectivul general al brandului de turism este crearea unei imagini pozitive a României prin realizarea şi afirmarea brandului turistic naţional, prin creşterea atractivităţii României în străinătate ca destinaţie de turism şi indirect de afaceri. Pentru prima dată, România va aborda această problemă într-un mod profesionist, pentru a putea răspunde competiţiei din domeniu şi a se distinge pe plan internaţional” - se mai arată în comunicatul ministerului.
După lansarea internaţională a brandului, urmează campania de comunicare şi promovare a României ca destinaţie turistică, mergând pe coordonatele date de cercetarea efectuată pe pieţele ţintă şi folosind identitatea vizuală aferentă brandului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu