Agenția
Națională de Administrare Fiscală (ANAF) recomandă ca interacțiunea
contribuabililor cu instituția să se realizeze, în continuare prin mijloace de
comunicare la distanță. Specialiștii ANAF pot fi contactați prin telefon și
email.
ANAF
a deschis, inclusiv la Direcția Generală Regională Iași a Finanțelor Publice și
la Administrația Județeană Bacău a Finanțelor Publice adrese de email.
Pentru
că liniile telefonice ale instituțiilor fiscale teritoriale pot fi foarte
solicitate în această perioadă, se recomandă serviciul Call-Center și
Formularul de contact (disponibil pe www.anaf.ro, la
https://www.anaf.ro/asistpublic/; acest serviciu are opțiunea de a anexa
documente, iar numărul de înregistrare este generat automat).
Pentru
informații generale în domeniul fiscal și IT, din aria de competență a ANAF, se
poate apela Call-Center 031.403.91.60. Specialiștii răspund întrebărilor de
luni până vineri, în intervalul orar 8,30-16,30.
Contribuabilii pot solicita comunicarea de materiale
informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin intermediul
Formularului de contact și în Spațiul Privat Virtual. Obligațiile fiscale se
pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță prin Spațiul Privat
Virtual (pentru depunerea declarațiilor și obținerea de informații), iar plata
poate fi efectuată prin internet banking sau ghiseul.ro.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu