joi, 30 aprilie 2020

Legătura cu ANAF – numai online și telefonic


Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) recomandă ca interacțiunea contribuabililor cu instituția să se realizeze, în continuare prin mijloace de comunicare la distanță. Specialiștii ANAF pot fi contactați prin telefon și email.

ANAF a deschis, inclusiv la Direcția Generală Regională Iași a Finanțelor Publice și la Administrația Județeană Bacău a Finanțelor Publice adrese de email.
Pentru că liniile telefonice ale instituțiilor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate în această perioadă, se recomandă serviciul Call-Center și Formularul de contact (disponibil pe www.anaf.ro, la https://www.anaf.ro/asistpublic/; acest serviciu are opțiunea de a anexa documente, iar numărul de înregistrare este generat automat).
Pentru informații generale în domeniul fiscal și IT, din aria de competență a ANAF, se poate apela Call-Center 031.403.91.60. Specialiștii răspund întrebărilor de luni până vineri, în intervalul orar 8,30-16,30.
Contribuabilii pot solicita comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin intermediul Formularului de contact și în Spațiul Privat Virtual. Obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță prin Spațiul Privat Virtual (pentru depunerea declarațiilor și obținerea de informații), iar plata poate fi efectuată prin internet banking sau ghiseul.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu