De
luni, 23 martie, până pe 17 aprilie, pentru o parte dintre sucursalele
UniCredit Bank programul de lucru cu publicul se va desfășura între
orele 10,00-16,00, cu o pauză de prânz în intervalul orar 13,00-13,30. Alte
sucursale ale băncii își vor continuă activitatea conform programului
actual: între orele 9,00-17,00, cu o pauză de prânz în intervalul orar 13,00-13,30.
În
condițiile în care autoritățile sanitare recomandă limitarea interacțiunilor cu
alți oameni, în contextul pandemiei de COVID-19, UniCredit Bank recomandă
clienților săi utilizarea canalelor la distanță, plățile prin intermediul Apple
Pay sau cu cardurile contactless și evitarea pe cât posibil a folosirii
numerarului. Totuși, clienții care au neapărată nevoie să retragă numerar
beneficiază deja de retrageri gratuite la întreaga rețea națională de ATM-uri
(inclusiv ATM-uri care nu aparțin UniCredit), opțiune disponibilă tuturor
clienților persoane fizice deținătoare de carduri de debit emise de bancă.
Pentru clienții IMM cu facilități
de credit în derulare, care sunt temporar afectați de Covid-19 și vor solicita
suport, UniCredit a implementat un flux rapid de decizie pentru a găsi cea mai
potrivită soluție, în termene scurte.
Clienții care parcurg o perioadă dificilă
cauzată de contextul actual pot să contacteze UniCredit la numărul de telefon
021.200.20.80, de luni până vineri, între orele 9,00-17,00.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu