- compania dă asigurări pentru respectarea strictă a regulilor de protecție sanitară
Compania
E.ON, care distribuie energie electrică și gaze naturale și în județul Bacău, a
suspendat temporar toate activitățile care implică un contact direct cu
clienții, în condițiile impuse de pandemia de COVID-19. Angajații ei sunt,
însă, pe teren pentru a asigura continuitatea serviciilor și pentru intervenții
tehnice importante la instalațiile interioare de gaze naturale și electricitate
în condiții sigure.
„Reprezentanții
E.ON – spun oficialii companiei - sunt echipați cu măști și mănuși de protecție
de unică folosință pe toată durata intervenției și se vor asigura că păstrează
distanța de siguranță recomandată față de celelalte persoane. De aceea, rugăm
clienții să permită accesul lor în locuințe sau în sedii de instituții, fiind
instruiți să respecte cu strictețe regulile de protecție sanitară. Clienții
sunt rugați să ne anunțe dacă se află în izolare la domiciliu”.
Cum
iei legătura cu E.ON, pentru intervenții
Activitățile
de bază - dispecerat, intervenții pentru soluționarea incidentelor și
deranjamentelor la rețelele de gaze naturale și de energie electrică, precum și
mentenanța sistemului de distribuție, sunt organizate astfel încât să poată fi
asigurată continuitatea în alimentarea cu energie. Procesarea cererilor de
racordare la rețea și de emitere a avizelor de amplasament se va realiza
exclusiv online, prin intermediul site-ului delgaz.ro.
Delgaz
Grid, compania de distribuție a Grupului E.ON, asigură în continuare
funcționarea permanentă, 24/7, a dispeceratului de urgență și a echipelor de
intervenție. În cazul în care simt miros de gaz, clienții pot apela numerele de telefon pentru situaţii de urgenţă: 0800 800 928 și
0265 200 928. Pentru
a semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie
sau de echipamente, clienții pot suna la numerele de telefon: 0800 800 929,
0232 200 430, 0232 200 431 și 0232 200 432.
Canale
de apelare la E.ON
·
Call Center- la numerele de telefon:
0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și
rapid, informații utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. De
asemenea, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții
de luni până vineri între orele 8,00-20,00;
·
prin e-mail, la
serviciiclienti@eon-romania.ro;
·
prin contul E.ON
Myline se
pot efectua direct operațiuni legate de contul personal; clienții care nu au un
cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;
·
prin SMS la 0745 612 345
pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
·
prin Live Chat direct din contul
E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.
Mai multe detalii despre serviciile online pot
fi găsite accesând eon.ro/servicii-online.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu