marți, 31 martie 2020

E.ON cere permisiune pentru intervenții sigure în locuințe și sedii


  • compania dă asigurări pentru respectarea strictă a regulilor de protecție sanitară

Compania E.ON, care distribuie energie electrică și gaze naturale și în județul Bacău, a suspendat temporar toate activitățile care implică un contact direct cu clienții, în condițiile impuse de pandemia de COVID-19. Angajații ei sunt, însă, pe teren pentru a asigura continuitatea serviciilor și pentru intervenții tehnice importante la instalațiile interioare de gaze naturale și electricitate în condiții sigure.

„Reprezentanții E.ON – spun oficialii companiei - sunt echipați cu măști și mănuși de protecție de unică folosință pe toată durata intervenției și se vor asigura că păstrează distanța de siguranță recomandată față de celelalte persoane. De aceea, rugăm clienții să permită accesul lor în locuințe sau în sedii de instituții, fiind instruiți să respecte cu strictețe regulile de protecție sanitară. Clienții sunt rugați să ne anunțe dacă se află în izolare la domiciliu”.

Cum iei legătura cu E.ON, pentru intervenții

Activitățile de bază - dispecerat, intervenții pentru soluționarea incidentelor și deranjamentelor la rețelele de gaze naturale și de energie electrică, precum și mentenanța sistemului de distribuție, sunt organizate astfel încât să poată fi asigurată continuitatea în alimentarea cu energie. Procesarea cererilor de racordare la rețea și de emitere a avizelor de amplasament se va realiza exclusiv online, prin intermediul site-ului delgaz.ro.
Delgaz Grid, compania de distribuție a Grupului E.ON, asigură în continuare funcționarea permanentă, 24/7, a dispeceratului de urgență și a echipelor de intervenție.  În cazul în care simt miros de gaz, clienții pot apela numerele de telefon pentru situaţii de urgenţă: 0800 800 928 și 0265 200 928. Pentru a semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente, clienții pot suna la numerele de telefon: 0800 800 929, 0232 200 430, 0232 200 431 și 0232 200 432.

Canale de apelare la E.ON

·        
Call Center- la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informații utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. De asemenea, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 8,00-20,00;
·         prin e-mail, la serviciiclienti@eon-romania.ro;
·         prin contul E.ON Myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal; clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;
·         prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
·         prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.
Mai multe detalii despre serviciile online pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu