Clienții
Delgaz Grid din județul Bacău care doresc să sesizeze avarii în sistemul de
distribuție al energiei electrice au la dispoziție, începând din această lună,
o alternativă în mediul online, mult mai rapidă și mai simplă.
Ei
pot accesa site-ul delgaz.ro,
secțiunea energie electrică/ rețeaua de
distribuție a energie electrice/ anunță deranjamente, unde după introducerea
datelor privind localizarea deranjamentului (județ, localitate, stradă, codul
locului de consum, număr de telefon) vor primi un număr de înregistrare a
sesizării.
Această
procedură are o durată de aproximativ un minut și reprezintă o alternativă la
Call Center-ul Delgaz Grid, care poate fi apelat la numărul de telefon
0800.800.929.
De asemenea, în secțiunea energie electrică/ informații utile/ întreruperi programate pot fi obținute informații legate de
lucrările dintr-o localitate, străzile pe care se desfășoară aceste intervenții
și intervalul orar estimat pentru finalizarea lor. Totodată, consumatorii se
pot abona pentru primirea informațiilor pe e-mail despre întreruperile de
energie ce îi pot afecta.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu