miercuri, 27 septembrie 2017

Peste 2.000 de vizitatori la „Barrier Test Mobil”


Caravana Barrier Test Mobil în Bacău

În show room-ul mobil interactiv „Barrier Test Mobil” al companiei Eletric Plus Bacău, care s-a aflat timp de cinci luni în 16 orașe din țară (de două ori și în Bacău) au intrat peste 2.000 de persoane interesate să interacționeze cu produsele din marca Barrier. Proiectul „Barrier Test Mobil” a fost derulat în perioada mai – septembrie 2017.

Barrier a investit peste 150.000 de euro în această campanie, iar proiectul a fost derulat în parteneriat cu Discovery și Top Booking pentru aplicația VR pentru ochelari Virtual Reality prin care putea fi urmărit un clip despre Barrier. O echipă de 200 de persoane a parcurs 2.930 de km în cele cinci luni, pentru a fi mai aproape de consumatori. În fiecare oraș, showroom-ul mobil a poposit timp de trei zile. În proiect au fost oferite și 700 de premii, în valoare de 7.500 de euro.
În prezent, compania Electric Plus deține cele mai moderne linii de fabricație din industria de tâmplărie PVC. Ferestrele Barrier sunt produse în fabrica din Bacău cu ajutorul a peste 600 de angajați. Anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 23,1 milioane de euro, iar brandul său Barrier a fost în creștere cu 36% față de 2015. Compania a făcut în 2016 investiții de aproximativ 1,1 milioane de euro, iar în 2017 compania își propune să deruleze o investiție într-o nouă capacitate de producție, estimată la aproximativ 10 milioane de euro. Antreprenorul Adrian Gârmacea primeşte 2 milioane de euro ajutor de stat, pentru o investiţie prin care va crea 198 de noi locuri de muncă.

„Pentru că aplicația VR a fost atât de bine primită, în perioada 6 - 10 noiembrie 2017, vom participa cu aceasta la Batimat, Salonul Internațional de Inovații în Construcții și Arhitectură, organizat la Paris.”
Adrian Gârmăcea, director general Electric Plus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu