- Sucursala Regională Bacău a devenit funcțională în noul său sediu de pe strada Mărășești
George Enescu, Mihai Eminescu,
Nicolae Iorga, George Coșbuc sau Aurel Vlaicu dau în fiecare dimineață binețe băcăuanilor
chiar în centrul Bacăului. Portretele marilor oameni pot fi văzute, de luni, 13
octombrie, în noul sediu al Sucursalei Regionale a Băncii Române de Credit și
Investiții (BRCI), amenajat pe strada Mărășești, în vecinătatea Prefecturii, unde
ilustrează deviza băncii – una dintre singurele cinci instituții de acest fel
de la noi care funcționează cu capital autohton: „Valori românești”.
Pe acest suport patrimonial –
spune directorul regional Alina Ungureanu -, banca își dorește „să construiască
varianta intuitivă, rapidă și personalizată a serviciilor financiare existente,
bazată pe înțelegerea în profunzime a valorilor românești”, să lucreze cu
oameni potriviți, să ofere „soluții simple, creative și responsabile” de
creditare și economisire, adaptat realității românești, și să aplice conceptul „Accesibil
360”, adică oricând, din orice colț al lumii, prin mai multe canale de
comunicare.
BRCI, o bancă aflată sub
cntrolul omului de afaceri băcăuan Dorinel Umbrărescu (care deține peste 93%
din capitalul social), a primit, după preluarea fostei ATE Bank, noul său statut
la începutul acestui an. În numai șase luni, a devenit o prezență fermă pe piața
bancară românească și este deja reprezentată regional prin cele șapte sucursale
deschise în București, Bacău, Ploiești, Constanța, Cluj-Napoca, Oradea și Timișoara.
Aceasta este a doua instituție de credit cu capital majoritar privat românesc
care apare pe piață de la începutul crizei economice și a 30-a bancă
reprezentată în județul Bacău. BRCI a pornit la drum cu un portofoliu de
credite de patru milioane de lei, dar cu niciun credit neperformant. De
asemenea, banca deținea deja un portofoliu de titluri de stat în valoare de
aproape 48 de milioane de lei, dar și alte disponibiliăți de 14,8 milioane de
lei. De la clienți avea 36 de milioane de lei, în depozite, și un capital
propriu de 37 de milioane de lei.
![]() |
Alina Ungureanu, director regional |
„Ne adresăm întregului
spectru de clienți, dar și unor segmente selective din piața de Retail și
Private Banking (clienți cu posibilități financiare mai mari). Vrem să fim
foarte aproape de clienți și inovativi și vrem să ne diferențiem de alte
instituții bancare prin operativitate. Acesta este atuul nostru în fața
concurenței. Înțelegem sectoarele din care fac parte companiile cărora ne adresăm,
obiectivele lor de afaceri și oferim servicii de suport pentru a le ajuta să
crească. Astfel, BRCI vrea să fie cea mai bună bancă din România, o bancă dedicateă
clientului, mediului economic românesc și României.”
Sistemul de conducere al BRCI este unul dualist și urmează cele mai noi
cerințe prudențiale pentru instituțiile de credit. Acesta este format dintr-un
Consiliu de Supraveghere și un Comitet Director. Întreaga echipă a băncii este
formată din specialiști cu experiență în activitatea instituțiilor bancare internaționale de prestigiu. „Noi – spune
Alina Ungureanu – promovăm valorile românești, spiritul antreprenorial, încrederea
în viitorul României, profesionalismul, dar și atașamentul la valorile
europene. Promovăm respectul pentru client, apreciem timpul și resursele lui
financiare și vrem să introducem noi produse pliate special pe nevoile sale. Dar
facem totul într-un anume stil, cu rapiditate în luarea deciziilor.”
BRCI a fost concepută de la început ca o bancă nouă, construită și
organizată după principii noi. Iată care sunt acestea, așa cum apar chiar pe
site-ul băncii:
Un alt model de banking
BRCI este compania care dorește
să construiască varianta intuitivă, rapidă și personalizată a serviciilor
financiare existente, bazată pe înțelegerea în profunzime a valorilor românești.
Construim un tip nou de banking, bazat pe rapiditate, soluții complete
personalizate și integrate pentru companii, sectorul public, antreprenori și
persoane fizice.
Oameni potriviți
Am început să construim echipa
alegând tineri specialiști cu experiență extinsă în domeniul bancar, care
cunosc piața și înțeleg importantța inovării și orientarea către client.
Investim mai departe în oameni potrivițI, care să ne ajute să dezvoltăm un
portofoliu solid și profitabil.
Soluții simple, creative
și responsabile
Din respect pentru client,
produsele și serviciile sunt construite ținând cont de realitatea economică românească
și se adaptează nevoilor din prezent, urmărind evoluția viitoare și specificul
local. Focusul nostru este să construim un parteneriat integrat cu clienții, să
le oferim o soluție completă pentru companie, angajați și antreprenori în egală
măsură.
Accesibil 360
Urmărim să dezvoltăm soluții
financiare inovative, bazate pe cele mai avansate tehnologii, care să ofere
acces rapid la serviciile și produsele băncii, din orice colț al lumii, în
orice moment și prin cât mai multe canale de comunicare.
Valori
- Respect și Încredere
- Adevăr și Transparență
- Meritocrație
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu