Bergenbier
propune, chiar de Paşti, o bere nouă, românească, despre care spune că are mult
caracter şi mai multă tărie. "Cu un conţinut de alcool de 6,5% - ne-au
informat berarii companiei -, Noroc
Tare este o bere straşnică şi are un gust plin şi bogat obţinut printr-un proces mai îndelungat de
maturare. Noroc Tare merge la mesele în
familie, alături de mîncărurile autentice
româneşti". Noua bere este disponibilă în două
variante de ambalaj: sticlă returnabilă de 0,5 L şi PET de 2 L.
Lansată în anul 2000, Noroc este o bere
100% românească, poziţionată pe segmentul economic al portofoliului Bergenbier.
Sloganul Noroc este "Berea noastră românească". Bergenbier este unul
dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa noastră şi activează în
România din 1994. Compania operează, în prezent, o unitate de producţie în
Ploieşti, iar echipa numără aproximativ 600 de angajaţi. Compania face parte
din grupul StarBev, care mai cuprinde operaţiuni în alte opt ţări din Centrul şi
Estul Europei. În portofoliul firmei sunt mărcile locale Bergenbier - cu
sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Nefiltrată din Grâu şi Fresh
-, Noroc şi mărcile internaţionale produse local Staropramen, Stella Artois,
Beck’s şi Löwenbräu. Alături de acestea, compania importă specialităţile
belgiene Leffe şi Hoegaarden.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu