joi, 12 aprilie 2012

Bergenbier a lansat varianta mai tare a Norocului


Bergenbier propune, chiar de Paşti, o bere nouă, românească, despre care spune că are mult caracter şi mai multă tărie. "Cu un conţinut de alcool de 6,5% - ne-au informat berarii companiei -, Noroc Tare este o bere straşnică şi are un gust plin şi bogat obţinut printr-un proces mai îndelungat de maturare. Noroc Tare merge la mesele în familie, alături de mîncărurile autentice româneşti". Noua bere este disponibilă în două variante de ambalaj: sticlă returnabilă de 0,5 L şi PET de 2 L.
Lansată în anul 2000, Noroc este o bere 100% românească, poziţionată pe segmentul economic al portofoliului Bergenbier. Sloganul Noroc este "Berea noastră românească". Bergenbier este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa noastră şi activează în România din 1994. Compania operează, în prezent, o unitate de producţie în Ploieşti, iar echipa numără aproximativ 600 de angajaţi. Compania face parte din grupul StarBev, care mai cuprinde operaţiuni în alte opt ţări din Centrul şi Estul Europei. În portofoliul firmei sunt mărcile locale Bergenbier - cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Nefiltrată din Grâu şi Fresh -, Noroc şi mărcile internaţionale produse local Staropramen, Stella Artois, Becks şi Löwenbräu. Alături de acestea, compania importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu