vineri, 9 martie 2012

ANAT face curăţenie în piaţa de turism

Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT) a exclus dintre membrii ei agenţiile Rex Travel, Big Travel, Premium Holidays, Sfara Tours, Ali Baba Tour, Universal Turism, Apyas International. Motivul invocat este nerespectarea obligaţiilor asumate de aceste firme faţă de clienţi şi parteneri. "Suntem datori să veghem ca intenţiile de călătorie ale oricărui turist să se materializeze fără niciun risc - a opinat Corina Martin, preşedintele ANAT. Aceasta necesită participarea tuturor actorilor responsabili la acest proiect strategic de igienizare a turismului românesc. Publicul trebuie să ştie că ANAT este implicată permanent în procesul de curăţenie al pieţei,  care a debutat sub sloganul «o 9 atitudine în turism» pe două fronturi: în interiorul ANAT şi în piaţa de turism. Nu putem să le permitem operatorilor economici care dovedesc comportamente ilegale şi condamnabile să afecteze, prin activitatea lor, imaginea agenţiilor de turism care oferă servicii de consultanţă de călătorie certe şi garantate".
ANAT recomandă consumatorii de turism să manifeste vigilenţă faţă de achiziţionarea de oferte tip "chilipir", deoarece asemenea oferte nu au întotdeauna suport real pe piaţa turistică. "Nu preţul, ci siguranţa trebuie să reprezinte criteriul principal atunci când vorbim de achiziţionarea unei vacanţe, sens în care recomandăm ca turiştii să verifice existenţa poliţei de asigurare de insolvenţă a agenţiei de turism, dar şi licenţa de turism a acesteia, înainte de a încheia contractul de prestări de servicii" - spun reprezentanţii asociaţiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu