luni, 14 martie 2011

Pambac şi-a reînnoit flota auto


Primăvara a venit, la societatea Pambac Bacău, cu o nouă flotilă auto, dedicată produselor de panificaţie, pe care a şi ornat-o cu insemnele brandurilor din portofoliul companiei. Flotila a fost, astfel, lansată în prima linie a luptei de pe o piaţă extrem de concurenţială, piaţa de pâine din Bacău.
Cele 14 autoutilitare Renault Master, nou nouţe, au fost achiziţionate de cunoscutul producător băcăuan în conformitate cu planul investiţional aprobat în 2010, ca parte a strategiei de consolidare a poziţiei deţinute de Pambac pe piaţa locală de pâine. "Cu noua investiţie, am înlocuit flota auto pentru pâine în proporţie de circa 75% - ne-a declarat Alin Giurea, preşedintele companiei. În acest moment, avem un parc de maşini mult mai flexibil, datorită reducerii gabaritelor, şi mai eficient prin scăderea consumului de carburant la deplasările urbane, cu opriri foarte dese. Condiţiile de transport al produselor de panificaţie proaspete, oferite de noile autoutilitare ne ajută să îmbunătăţim indicii de prospeţime a produselor Pambac oferite consumatorilor băcăuani, precum şi să asigurăm un grad de igienă conform celor mai exigente standarde europene".
Pambac este lider local pe piaţa de panificaţie. Oferta sa cuprinde, pe lângă franzela neambalată, livrată din 2009 doar cu etichetă, şi franzela ambalată, precum şi produse de panificaţie speciale (feliate, ambalate, din făină integrală, din făină de secară, cu adaosuri de tărîţe, germeni, multicereale etc.). Pambac este lider naţional pe piaţa de paste făinoase şi deţine brandurile Pambac, Grania, Gata, Flavora, Ador-gustul de acasă, Superfort, Patishop şi PuuFuuLet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu