vineri, 25 februarie 2011

O "9atitudine" în turism

Corina Martin, presedintele ANAT
(Foto: Petru DONE)
Agenţiile de turism membre ale Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT) vor înfiinţa centre de informare a consumatorului. Hotărârea a fost luată odată cu semnarea de către ANAT a unui protocol de colaborare cu Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (ANPCPPSR) pentru informarea cprectă şi protejarea consumatorului român de servicii de turism, supranumit "o 9atitudine" în turismul românesc.
Protocol mai are în vedere realizarea unui site comun prin intermediul căruia să se asigure informarea turiştilor despre drepturile şi obligaţiile pe care le au atunci când călătoresc spre o anumită destinaţie, realizarea unor ghiduri în limba română care vor conţine informaţii utile pentru turiştii care călătoresc în destinaţii externe şi elaborarea unor materiale de promovare destinate creşterii gradului de încredere a turiştilor străini în destinaţiile turistice româneşti. De asemenea, se are în vedere realizarea unor cercetări de piaţă - teste comparative - pe teme de interes pentru industrie (companii aeriene, produse turistice etc.), pentru înlăturarea problemelor identificate, şi parteneriate pe proiecte cu finanţare europeană, dar şi realizarea de emisiuni informative în parteneriat ANAT-ANPCPPSR, care au ca scop creşterea încrederii turiştilor în serviciile de consultanţă de călătorie oferite de agenţiile de turism membre ANAT.
Judeţul Bacău are opt agenţii de turism membre ale ANAT, între care una în Oneşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu