Centrul Județean Bacău al Agenției de Plăți și
Intervenție pentru Agricultură (APIA) informează potențialii beneficiari
că până pe 31 iulie, inclusiv, pot să depună cererile de plată pentru rambursarea ajutorului de stat pentru
cantitățile de motorină achiziționate și utilizate în agricultură, aferente perioadei 1
aprilie - 30 iunie 2020.
Cererile se depun la
sediul centrului județean de administrator / reprezentantul
legal sau împuternicitul acestuia, caz în care împuternicirea este emisă de administratorul
/ reprezentantul legal și este însoțită de copia actului de identitate al
persoanei împuternicite.
Pentru sectorul vegetal, cererile de plată
pentru rambursare se depun însoțite de următoarele documente:
a)
documente care dovedesc cantitatea de ciuperci produsă, după caz;
b)
situația centralizatoare a cantităților de motorină utilizate la lucrări
mecanizate, aferente perioadei pentru care solicită acordarea ajutorul de stat
prin rambursare, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr.9;
c)
copie a facturilor / bonurilor fiscale de cumpărare a motorinei emise de
vânzător pe numele solicitanților;
d)
copie a documentelor de identitate și/sau
a documentelor de înregistrare, în cazul în care au intervenit modificări față
de cererea de acord pentru finanțare;
e)
adeverință în original de la Registrul agricol, cu suprafețele aflate în
exploatare, în cazul în care au intervenit modificări față de cererea de acord
pentru finanțare;
f)
adeverință în original de la Direcția pentru Agricultură Județeană, pentru
suprafețele plantate cu vie nobilă, în cazul în care au intervenit modificări
față de cererea de acord pentru finanțare.
Pentru sectorul zootehnic, cererile de plată
pentru rambursare se depun însoțite de următoarele documente:
a)
situația centralizatoare a cantităților de motorină utilizate pentru
sectorul zootehnic, aferentă perioadei
pentru care solicită acordarea ajutorul de stat prin rambursare,
întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr.9 din OMADR
nr.1727/2015 cu modificările și completările ulterioare;
b)
copie a facturilor/bonurilor fiscale de cumpărare a motorinei emise de
vânzător pe numele solicitanților;
c)
situația privind calculul efectivului rulat/efectivului mediu realizat,
întocmită de beneficiar și vizată de medicul împuternicit de liberă practică,
după caz, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 10 din OMADR
nr.1727/2015 cu modificările și completările ulterioare;
d)
copie de pe cererea depusă de către
apicultori la consiliul local în vederea asigurării acestora de vetre de
stupină temporare sau permanente;
e)
copie a documentelor de identitate și/sau a documentelor de înregistrare,
în cazul în care au intervenit modificări față de cererea de acord pentru finanțare.
Pentru sectorul îmbunătățiri funciare,
cererile de plată pentru rambursare se depun însoțite de următoarele documente:
a)
situația centralizatoare a cantităților de motorină utilizate pentru irigații,
aferentă perioadei pentru care solicită acordarea ajutorul de stat prin
rambursare, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr.9 din OMADR
nr.1727/2015 cu modificările și completările ulterioare;
b)
copie a facturilor/bonurilor fiscale de cumpărare a motorinei emise de
vânzător pe numele solicitanților;
c)
situația centralizatoare a cantităților de apă pentru irigații, întocmită
conform modelului prevăzut în anexa nr.11 din OMADR
nr.1727/2015 cu modificările și completările ulterioare;
d)
copie a facturilor de apă din care să reiasă volumul de apă consumat de
către beneficiar/procesul-verbal de confirmare a volumului de apă livrat pentru
irigații, întocmit de către orice furnizor de apă de irigații;
e)
situația suprafețelor irigate, pe structuri de culturi, aferentă perioadei
pentru care se solicită ajutorul de stat;
f)
copie a documentelor de identitate și/sau a documentelor de înregistrare,
în cazul în care au intervenit modificări față de cererea de acord pentru finanțare;
g)
dovadă cont trezorerie dacă au intervenit modificări
ale coordonatelor bancare față de cererea inițială.
Toate documentele depuse în copie vor fi certificate
pentru conformitate cu originalul de către solicitantul sprijinului, însușite
prin semnătură și vor purta sintagma “conform cu originalul”.
Cererile pot fi transmise de
către fermieri prin mijloace electronice (poșta electronică apia.bacau@apia.org.ro , fax
0234/512871,etc) /
servicii poștale / încărcate
pe serverul extern pus la dispoziție de APIA (accesibil de pe internet la
adresa http://213.177.4.194:8084/) / depuse
direct la sediul Centrului județean unde este depusă cererea de acord de finanțare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu