Grupul de firme Agricola din Bacău bugetează, anual, câte opt milioane de
euro pentru investiții în producție – a declarat președintele companiei,
Grigore Horoi, la Conferința „Branduri românești” organizată la Iași de Ziarul
Financiar. La același eveniment, Grigore Horoi a precizat că numai pentru activitățile
de promovare este locat un milion de euro, în condițiile în care strategia urmată
de Grup este de diferențiere pe piața produselor de carne și a ouălor.
Anul trecut, Agricola Internațional – conform cifrelor afișate de
Ministerul Finanțelor Publice - a avut o cifră de afaceri netă de 401,3 milioane
de lei, în creștere cu 3,6% față de anul 2016. Profitul net a crescut, însă de
la 6,65 de milioane la 20,65 de milioane de lei. Rezultatele au fost obținute
cu 1.876 de salariați (număr mediu).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu