Pagini

sâmbătă, 10 februarie 2018

Identitate vizuală nouă în Programul Regio 2014-2020



De la începutul lunii februarie, toate materialele elaborate sau trimise la avizare și care au legătură cu promovarea Programului Regio 2014-2020 (Programul Operațional Regional - POR) trebuie să respecte noua identitate vizuală a acestuia. Măsura este impusă de Ministerul Dezvoltării Regionale, Adminitrației Publice și Fondurilor Europene, care administrează aplicarea programului Regio.

„Noua Strategie de Brand a Regio 2014-2020 – spune Constantin Amarinei, de la Biroul Regionl de Informare din Agenția pentru Dezvoltare regională Nord-est - a fost elaborată ca urmare a procesului de rebranding a Programului Operațional Regional 2014-2020, derulat de Autoritatea de Management pentru POR și  conține noul logo al programului, precum și Manualul de Identitate Vizuală aferent acestei strategii”.
Manualul conține detalii privind semnătura vizuală și regulile de aplicare și aplicații ale acesteia, cu exemple de utilizare corectă. Manualul de Identitate Vizuală al POR conține un sistem de instrucțiuni, reguli și recomandări de aplicare și dezvoltare a elementelor vizuale fundamentale ale programului: semnătură vizuală (logo + logotip + slogan), culori acceptate, fonturi, atitudine vizuală și ton. Scopul acestui sistem este de a asigura coerența, stabilitatea și dezvoltarea armonioasă în timp a imaginii POR – precizează autorii lui.
Utilizarea corectă a denumirii programului, fie în varianta completă, fie în cea scurtă, este obligatorie pe toate materialele publicitare, ca o condiție esențială pentru dezvoltarea unui brand puternic. Noul logo Regio reprezintă un facelift pentru vechiul logo și păstrează aceeași structură: numele Regio
completat de un simbol stilizat în litera „o” ca un buton de start cu opt zone, conform numărului regiunilor de dezvoltare ale României. Fontul utilizat este unul modern, prietenos, dar nu informal. Colțurile rotunjite conferă un anumit grad de apropiere față de brand și trimit către ideea de accesibilitate. Logo-ul
este completat, pentru un plus de claritate, de textul „Programul Operațional Regional” și de sloganul „Călătoria continuă!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu