Clienţii
UniCredit Bank îşi pot transforma telefonul mobil în echivalentul propriei
sucursale bancare, fără cozi și accesibilă din orice loc s-ar afla, cu ajutorul
aplicaţiei Mobile B@nking. Cu aplicația Mobile B@nking de la UniCredit clienţii
pot realiza o gamă complexă de operaţiuni, cu minimum de efort și în condiții
de singuranță deplină.
Mobile B@nking de la UniCredit include o serie de
caracteristici unice pe piaţa bancară din România: reunește în cadrul aceleiaşi
aplicaţii modulele de Mobile B@nking şi Mobile Token, precum și o serie de
funcționalități utile - o hartă interactivă care îi ajută pe utilizatori să găsească
uşor cel mai apropiat ATM UniCredit, un calculator pentru schimb valutar sau informaţii
despre cum se poate intra rapid în contact cu banca. Toate aceste servicii pot
fi utilizate fără logare.
Accesul în propria
sucursală virtuală se realizează simplu, prin introducerea unui cod PIN, care
garantează siguranța și confidențialitatea tranzacțiilor efectuate. Aici clienții
au la dispoziție o gamă variată de servicii bancare: plăți în lei, transferuri între
conturi, plata utilităților cu scanarea codului de bare de pe factură sau
realizarea de schimburi valutare. Acestora li se adaugă funcții îmbunătățite
precum posibilitatea de a constitui depozite, accesul în timp real la
tranzacțiile efectuate cu cardul, vizualizarea economiilor și creditelor,
inclusiv solicitarea de produse noi. Mai multe informaţii despre Mobile B@nking
de la UniCredit sunt disponibile pe: http://sucursala.comunicareunicredit.ro/
şi www.unicredit.ro.
De asemenea, Mobile
B@nking a fost proiectată special pentru dispozitivele cu ecran tactil, putând
fi folosită foarte simplu şi intuitiv utilizând o multitudine de gesturi
tactile. Prin glisarea ecranului în jos se poate efectua rapid o plată, prin
glisarea (swipe) stânga sau dreapta se pot accesa tranzacţiile efectuate cu
cardul sau economiile şi creditele. Aplicaţia este disponibilă pentru telefoanele
şi tabletele cu sistem de operare Android, iOS şi Windows.
„În era tehnologiei, oamenii îşi
doresc să obțină lucrurile uşor, rapid, fără drumuri inutile şi fără
constrângeri legate de program. La UniCredit ne dorim să ţinem pasul cu aceste nevoi şi să le oferim clienţilor noştri soluţiile care
răspund cel mai bine exigenţelor lor. Tocmai de aceea, am îmbunătăţit aplicaţia Mobile B@nking, completând funcţionalităţile oferite în aşa
fel încât utilizarea ei face din orice telefon echivalentul unei sucursale
UniCredit, deschisă mereu și accesibilă de oriunde. Totul este la îndemâna utilizatorilor
la orice oră din zi: ştiu imediat câți bani au în cont, pot trimite ușor bani,
îşi pot plăti facturile și urmări creditele şi economiile.”
Alexandru Mihalache, Head of
Multi Channel Banking.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu