Pagini

luni, 20 octombrie 2014

Banca Română de Credit și Investiții etalează valorile românești în centrul Bacăului



  • Sucursala Regională Bacău a devenit funcțională în noul său sediu de pe strada Mărășești

George Enescu, Mihai Eminescu, Nicolae Iorga, George Coșbuc sau Aurel Vlaicu dau în fiecare dimineață binețe băcăuanilor chiar în centrul Bacăului. Portretele marilor oameni pot fi văzute, de luni, 13 octombrie, în noul sediu al Sucursalei Regionale a Băncii Române de Credit și Investiții (BRCI), amenajat pe strada Mărășești, în vecinătatea Prefecturii, unde ilustrează deviza băncii – una dintre singurele cinci instituții de acest fel de la noi care funcționează cu capital autohton: „Valori românești”.

Pe acest suport patrimonial – spune directorul regional Alina Ungureanu -, banca își dorește „să construiască varianta intuitivă, rapidă și personalizată a serviciilor financiare existente, bazată pe înțelegerea în profunzime a valorilor românești”, să lucreze cu oameni potriviți, să ofere „soluții simple, creative și responsabile” de creditare și economisire, adaptat realității românești, și să aplice conceptul „Accesibil 360”, adică oricând, din orice colț al lumii, prin mai multe canale de comunicare.
BRCI, o bancă aflată sub cntrolul omului de afaceri băcăuan Dorinel Umbrărescu (care deține peste 93% din capitalul social), a primit, după preluarea fostei ATE Bank, noul său statut la începutul acestui an. În numai șase luni, a devenit o prezență fermă pe piața bancară românească și este deja reprezentată regional prin cele șapte sucursale deschise în București, Bacău, Ploiești, Constanța, Cluj-Napoca, Oradea și Timișoara. Aceasta este a doua instituție de credit cu capital majoritar privat românesc care apare pe piață de la începutul crizei economice și a 30-a bancă reprezentată în județul Bacău. BRCI a pornit la drum cu un portofoliu de credite de patru milioane de lei, dar cu niciun credit neperformant. De asemenea, banca deținea deja un portofoliu de titluri de stat în valoare de aproape 48 de milioane de lei, dar și alte disponibiliăți de 14,8 milioane de lei. De la clienți avea 36 de milioane de lei, în depozite, și un capital propriu de 37 de milioane de lei.

Alina Ungureanu, director regional
„Ne adresăm întregului spectru de clienți, dar și unor segmente selective din piața de Retail și Private Banking (clienți cu posibilități financiare mai mari). Vrem să fim foarte aproape de clienți și inovativi și vrem să ne diferențiem de alte instituții bancare prin operativitate. Acesta este atuul nostru în fața concurenței. Înțelegem sectoarele din care fac parte companiile cărora ne adresăm, obiectivele lor de afaceri și oferim servicii de suport pentru a le ajuta să crească. Astfel, BRCI vrea să fie cea mai bună bancă din România, o bancă dedicateă clientului, mediului economic românesc și României.

Sistemul de conducere al BRCI este unul dualist și urmează cele mai noi cerințe prudențiale pentru instituțiile de credit. Acesta este format dintr-un Consiliu de Supraveghere și un Comitet Director. Întreaga echipă a băncii este formată din specialiști cu experiență în activitatea instituțiilor bancare  internaționale de prestigiu. „Noi – spune Alina Ungureanu – promovăm valorile românești, spiritul antreprenorial, încrederea în viitorul României, profesionalismul, dar și atașamentul la valorile europene. Promovăm respectul pentru client, apreciem timpul și resursele lui financiare și vrem să introducem noi produse pliate special pe nevoile sale. Dar facem totul într-un anume stil, cu rapiditate în luarea deciziilor.”

BRCI a fost concepută de la început ca o bancă nouă, construită și organizată după principii noi. Iată care sunt acestea, așa cum apar chiar pe site-ul băncii:
Un alt model de banking
BRCI este compania care dorește să construiască varianta intuitivă, rapidă și personalizată a serviciilor financiare existente, bazată pe înțelegerea în profunzime a valorilor românești. Construim un tip nou de banking, bazat pe rapiditate, soluții complete personalizate și integrate pentru companii, sectorul public, antreprenori și persoane fizice.
Oameni potriviți
Am început să construim echipa alegând tineri specialiști cu experiență extinsă în domeniul bancar, care cunosc piața și înțeleg importantța inovării și orientarea către client. Investim mai departe în oameni potrivițI, care să ne ajute să dezvoltăm un portofoliu solid și profitabil.
Soluții simple, creative și responsabile
Din respect pentru client, produsele și serviciile sunt construite ținând cont de realitatea economică românească și se adaptează nevoilor din prezent, urmărind evoluția viitoare și specificul local. Focusul nostru este să construim un parteneriat integrat cu clienții, să le oferim o soluție completă pentru companie, angajați și antreprenori în egală măsură.
Accesibil 360
Urmărim să dezvoltăm soluții financiare inovative, bazate pe cele mai avansate tehnologii, care să ofere acces rapid la serviciile și produsele băncii, din orice colț al lumii, în orice moment și prin cât mai multe canale de comunicare.
Valori
  • Respect și Încredere
  • Adevăr și Transparență 
  • Meritocrație

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu