luni, 5 septembrie 2016

Dedeman a donat 127.000 de euro pentru Cumințenia Pământului



  • suma totală înseamnă câte 15 de euro pentru fiecare dintre cei 8.500 de angajați ai companiei băcăuane

Cumințenia Pământului
Dedeman Bacău a făcut o donație de 127.000 de euro pentru achiziționarea operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia Pământului”, cea mai importantă contribuție financiară directă adusă, până în prezent, de o companie din mediul privat în acest scop. Cea mai mare companie antreprenorială integral românească decide, astfel, să sprijine subscripția națională pentru Brâncuși printr-o donație simbolică de câte 15 euro pentru fiecare dintre cei aproximativ 8.500 de angajați ai săi.
“Zilnic ne mândrim că suntem o companie românească și zilnic găsim în jurul nostru motive să fim mândri că suntem români – a declarat, cu acest prilej, Dragoș Pavăl, președintele companiei Dedeman. Unul dintre aceste motive este patrimoniul cultural care ne aduce recunoaștere internațională. Dedicarea, onestitatea, hărnicia și profesionalismul celor aproximativ 8.500 de angajați Dedeman sunt o mostră a spiritului românesc și ne-am simțit datori să aducem contribuția noastră în această campanie în numele angajaților noștri. Ar fi minunat dacă numărul companiilor românești care se alătură acestei cauze ar crește, astfel încât pe 30 septembrie să putem spune cu toții «Brâncuși e al meu»”
Achiziția operei lui Constantin Brâncuși se poate face printr-un efort conjugat al statului român și al cetățenilor: suma de cinci milioane de euro a fost alocată deja de Guvern și e nevoie ca șase milioane de euro să fie colectate prin intermediul contribuțiilor voluntare ale persoanelor private și cele juridice, până, cel târziu, pe 30 septembrie 2016.
La ora actuală, „Cumințenia Pământului” poate fi văzută la Muzeul Băncii Naționale a României, de luni până vineri, între orele 10,00 – 18,00, cu ajutorul unei programări prealabile. Intrarea este gratuită, iar vizitatorii muzeului beneficiază de un tur ghidat.
Pe lângă Dedeman, printre companiile care și-au anunțat implicarea în susținerea campaniei de susținere a subscripției naționale pentru achiziționarea operei „Cumințenia Pământului” se numără BRD, Uber, Enel, McDonald's, Banca Transilvania, OMNIASIG, eMAG, UniCredit Bank România, Coresi, New Folder, Unlock, Media Trust, Telekom, Dexter Print, Humanitas și Cărturești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu